English

رفیعی: حضورم در الخور قطعی شده است/ امیدوارم دوباره به پرسپولیس برگردم

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس که از تیم جدا شد می گوید امیدوار است که دوباره به پرسپولیس باز گردد.

رفیعی: حضورم در الخور قطعی شده است/ امیدوارم دوباره به پرسپولیس برگردم

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج، سروش رفیعی پس از خروج از باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز برای این به باشگاه آمدم که به مسئولان این باشگاه سری بزنم، زیرا واقعا دلم برایشان تنگ شده بود.

او در پاسخ به این سوال که جدایی‌اش از باشگاه پرسپولیس قطعی شده است، گفت‌: بله. من صحبت‌هایم را انجام داده‌ام. البته خداحافظی نکردم،‌ بلکه از هواداران تشکر کردم و آمده‌ام تا کارهای اداری‌ام را انجام بدهم.

سروش رفیعی در ادامه‌ صحبت‌های خود و در پاسخ به این سوال که  آیا احتمال دارد سال آینده به پرسپولیس باز گردد، گفت‌: من خودم را پرسپولیسی می‌دانم و عاشق این تیم هستم و این تیم را دوست دارم. امیدوارم که زودتر مجددا به این تیم باز گردم.

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا حضورش در باشگاه الخور قطر قطعی شده است یا خیر، گفت‌: بله. کارهای قراردادم نهایی شده است و قراردادم را امضا کرده‌ام، اما در حال‌ حاضر در قطر ماه مبارک رمضان است که آنها برای این ماه ارزش زیادی قائل هستند. نزدیک عید سعید فطر هم هستیم و به خاطر همین اکثر آنها در مرخصی هستند و به همین خاطر شاید خبر حضورم در باشگاه الخور را رسما اعلام نکرده‌اند.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا به حضور در تیم‌ ‌ملی باز هم فکر می‌کند یا خیر، گفت‌: در تیم‌ ‌ملی بازیکنان تیم با نظر سرمربی دعوت می‌شوند. شما چه در باشگاه الخور باشید و چه در باشگاه بایرن مونیخ بازی کنید باید سرمربی تیم‌ ‌ملی درباره حضور شما در تیم تصمیم گیری کند. من تا زمانی که بتوانم تلاشم را می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم و به تیم‌ ‌ملی دعوت شوم.

رفیعی در ادامه‌ در پاسخ به این سوال که قبل از جدایی با برانکو صحبت کرده است یا خیر، گفت‌: بله. من با آقای برانکو صحبت کرده‌ام، زیرا تمام سعی‌ام از روی اول این گونه بود که خیلی صریح و با صداقت با باشگاه و هواداران رفتار کنم. همیشه هم تفکرم این گونه بوده است.

وی افزود: یکی از دلایلی که من کمتر با رسانه‌ها صحبت می‌کنم این است که در جامعه خبرنگاران ما مطلبی را به شکلی دیگر می نویسند که همان حرف شما است، اما جور دیگری برداشت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه