English

جشن صعود به جام‌جهانی در روزنامه‌ها

بُرد شامگاه دوشنبه فوتبال ایران مقابل ازبکستان که در نهایت به صعود تیم ملی کشورمان به جام‌جهانی منجر شد، اغلب روزنامه‌های امروز را بر آن داشت که پس از انتشار خبرها و گزارش‌های تلخ اخیر با موضوع ترورهای تهران، با تیتر یا تصویر نخست خود، در جشنی ملی شرکت کنند و با مردم همراه شوند.

جشن صعود به جام‌جهانی در روزنامه‌ها

به گزارش خبرگزاری موج، روزنامه «آرمان امروز» تیتر یک خود را «دوباره ایران، دوباره جام‌جهانی» انتخاب کرده و به پیروزی تیم ملی ایران و جشن مردم در خیابان‌ها اشاره کرده است. تصویر یک این روزنامه کی‌روش بر روی دوش بازیکنان تیم ملی نشان می‌دهد که در حال شادی بعد از پیروزی مقابل ازبکستان هستند.

 

روزنامه «قانون» تیتر یک «روسپید تا روسیه»‌ را برای امروز انتخاب کرده و به صعود تیم ملی ایران به جام‌جهانی اشاره کرده است.

 

روزنامه «ایران»‌ تیتر یک «سلام؛ جام‌جهانی» را برگزیده و به برد روز گذشته ایران مقابل ازبکستان و صعود تیم فوتبال ایران به جام‌جهانی اشاره کرده است. عکس یک این روزنامه هم سرمربی تیم ملی ایران را در زمین فوتبال نشان می‌دهد که پیراهنی با شماره ۴ به دست دارد و پرچم ایران در پس زمینه وی به وضوح دیده می شود.  

 

روزنامه «اعتماد» برای تصویر یک خود عکسی از سرمربی و بازیکنان تیم انتخاب کرده است که دست در دست هم در وسط زمین فوتبال در حال شادی پس از پیروزی هستند. «ایران در سرزمین تزارها» تیتری است که اعتماد در این خصوص انتخاب کرده است. روزنامه اعتماد همچنین به توئیت حسن روحانی اشاره کرده و به نقل از رییس جمهور آورده است: «بچه‌ها مچکریم».

عکس یک روزنامه «شرق» همانند آرمان امروز کی‌روش را بر روی دوش بازیکنان تیم ملی نشان می‌دهد که در حال شادی بعد از پیروزی مقابل ازبکستان هستند. این روزنامه در همین راستا تیتر «ما به خرداد پر از خاطره عادت داریم» را انتخاب کرده است.

 

روزنامه «ابتکار» تصویر نخست خود را به عکسی از کی‌روش اختصاص داده که جام و پیراهنی با شماره ۴ به دست دارد. این روزنامه در همین راستا مطلبی را با تیتر «این بار، ۲۲ خرداد شیرین» منتشر کرده است.

 

روزنامه «جام‌جم» تیتر یک خود را «صعود تاریخی به جام‌جهانی» انتخاب کرده و عکس یک خود را به بازیکنان فوتبال بعد از پیروزی در حالی که پرچم ایران را به دست دارند، اختصاص داده است.

 

روزنامه «فرهیختگان» تصویر نخست خود را به عکسی از گل سردار آزمون به ازبکستان اختصاص داده و در همین راستا تیتر «ایران با سردار به روسیه رسید» را انتخاب کرده است.

 

روزنامه «ایران ورزشی» تیتر یک «قدم زدن روی ابرها» را انتخاب کرده و به صعود تاریخی تیم ملی ایران به جام جهانی اشاره کرده است. تصویر یک این روزنامه مانند «اعتماد»، عکسی است که سرمربی و بازیکنان تیم ملی ایران را دست در دست هم در وسط زمین فوتبال نشان می‌دهد.

 

روزنامه «خبر ورزشی» نیز تیتر «ایران من، به رقص‌آ» را برگزیده و تصویر یک خود را از میان عکس‌های دست جمعی بازیکنان تیم ملی با کی‌روش که پیراهن شماره ۴ و جام پیروزی را به دست گرفته، انتخاب کرده است.

 

عکس یک روزنامه «شهروند» همانند «شرق» و «آرمان امروز» کی‌روش را بر روی دوش بازیکنان تیم ملی نشان می‌دهد که در حال شادی بعد از پیروزی مقابل ازبکستان هستند و در همین راستا مطلبی با تیتر «دوباره ایران» را منتشر کرده است.

روزنامه «همشهری» تصویر نخست خود را به عکس دست جمعی بازیکنان فوتبال بعد از پیروزی مقابل ازبکستان اختصاص داده است و در همین راستا مطلبی با تیتر «سلام روسیه» را منتشر کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه