English

تبریک مدیرعامل استقلال و منصوریان به تیم ملی و کی‌روش

مدیرعامل و سرمربی استقلال در پیامی صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تبریک گفتند.

تبریک مدیرعامل استقلال و منصوریان به تیم ملی و کی‌روش

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت باشگاه استقلال، در پی صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی 2018 روسیه با براری شب گذشته مقابل ازبکستان، رضا افتخاری مدیرعامل استقلال پیامی به شرح زیر صادر کرد:

پیروزی غرور آفرین تیم ملی فوتبال ایران را به همه مردم کشورمان، جامعه ورزش و فوتبال ایران، بازیکنان و مربیان تیم ملی تبریک می‌گویم. ملی‌پوشان کشورمان با شکست ازبکستان و صعود مقتدرانه به جام جهانی آن هم پیش از پایان مسابقات، برگ زرینی در تاریخ فوتبال ایران رقم زدند. فوتبال ایران بار دیگر اقتدار، قدرت و بزرگی خود را به همه دنیا نشان داد. برای تیم ملی ایران در ادامه و مسابقات جام جهانی آرزوی موفقیت های بیشتر دارم.

همچنین علیرضا منصوریان سرمربی استقلال هم در همین خصوص گفت: اتفاقی که همه مردم ایران منتظرش بودند، افتاد و یک پیروزی بزرگ و شیرین برای فوتبال ایران رقم خورد. ما مقتدرانه و با برنامه ازبکستان را شکست دادیم و تیم برتر میدان بودیم. خدا را شکر که تیم ملی ایران توانست پیش از پایان مسابقات، صعود خود به جام جهانی 2018 روسیه را قطعی کند. این موفقیت و پیروزی غرور آفرین را به دوست و برادر عزیزم کارلوس کی‌روش، همه اعضای کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم. تیم ملی ایران قدرت، عظمت و شایستگی خود را دوباره به رخ همگان کشید و ثابت کرد برترین تیم آسیا است. 

وی افزود: مردم ایران استحقاق صعود مستقیم به جام جهانی را داشتند و برای اولین بار توانستیم دو بار پیاپی به بزرگترین آوردگاه فوتبال جهان راه پیدا کنیم که این یعنی بزرگی، افتخار و غرور ملی. آرزو می‌کنم تیم ملی ایران در ادامه مسابقات خود و همین طور جام جهانی موفق باشد و به روزهای خوبش ادامه دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه