English

حل مشکل پخش تلویزیونی جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ و جام‌جهانی ۲۰۱۸

تحویل ورزشگاه‌های جام کنفدراسیون‌ها به فیفا

معاون نخست‌وزیر روسیه از تحویل ورزشگاه‌های میزبان جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ به کمیته سازماندهی این رقابت‌ها و فیفا خبر داد.

تحویل ورزشگاه‌های جام کنفدراسیون‌ها به فیفا

به گزارش خبرگزاری موج، ویتالی موتکو گفت: ورزشگاه‌های جام کنفدراسیون‌های 2017 در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی به کمیته سازماندهی جام‌جهانی 2018 و فیفا انتقال داده شد. آنها هم‌اکنون کارهای خود را آغاز کرده‌اند و حتی داوطلبان افتخاری نیز فعالیت‌های خود را می‌توانند انجام دهند. ورود به این ورزشگاه‌ها در حال حاضر برای افراد دارای مجوز امکان‌پذیر است.

جام کنفدراسیون‌های از روز 27 خرداد با حضور 8 تیم ملی برتر فوتبال جهان در 2 گروه A و B آغاز و تا ‍11 تیر ماه ادامه خواهد داشت.

خبر دیگر از روسیه حاکی از آن است تیناتین کاندلاکی، تولید کننده شبکه تلویزیونی مسابقات ورزشی روسیه از قطعی شدن قرارداد حق‌پخش دیدارهای جام کنفدراسیون‌های 2017 و جام‌جهانی 2018 با فیفا خبر داد اما اعلام کرد که جزئیات آن مدتی بعد مشخص خواهد شد.

فیفا پیش از این ابراز امیدواری کرده بود که تا قبل از آغاز جام کنفدراسیون‌ها با شرکت‌های روسی بر سر اختلافات قرارداد حق پخش تلویزیونی به توافق نهایی دست یابد. مسئله‌ای که حتی در جریان نشست اخیر اینفانتینو، رئیس فیفا با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در کراسنودار هم مطرح شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه