English

کناره‌گیری شاراپووا از انتخابی ویمبلدون به دلیل آسیب دیدگی

ماریا شاراپووا دیروز (شنبه) اعلام کرد که به دلیل آسیب‌دیدگی‌ از ناحیه ران پا از مسابقات ویمبلدون کناره‌گیری می‌کند.

کناره‌گیری شاراپووا از انتخابی ویمبلدون به دلیل آسیب دیدگی

به‌ گزارش ‌خبرگزاری موج ‌به نقل از اسکای اسپورت، شاراپووا به دلیل آسیب‌دیدگی‌ عضلات پا نمی‌تواند در مسابقات انتخابی ویمبلدون شرکت کند. این تنیسور به طور کامل تمامی مسابقات روی چمن فصل را از دست می‌دهد.

شاراپووای ۳۰ ساله به تازگی بعد از ۱۵ ماه محرومیت به میادین بازگشته است. او با انتقادات زیادی که به حضور او در مسابقات تنیس شده بود، دست و پنجه نرم کرد و اکنون به نظر می‌رسد که دوباره با مانعی برای پیشرفت کردن و بازگشتن به اوج خود مواجه شده است.

شاراپووا قصد دارد که در مسابقات ایگون شرکت کند و خود را برای انتخابی ویمبلدون آماده کند. او برای این مسابقات وایلد کارت دریافت کرده بود. با این حال او اعلام کرد که به دلیل آسیب‌دیدگی‌ نمی‌تواند در مسابقات ایگون نیز بازی کند.

شاراپووا در این باره در فیس‌بوک خود نوشت: بعد از انجام اسکن‌های مختلف متوجه شدم که آسیب‌دیدگی‌ عضلات پا اجازه نمی‌دهد که روی چمن بازی کنم. می‌خواهم از کسانی که من را برای بازگشت حمایت کردند تشکر کنم. امیدوارم که سال دیگر بتوانم در بیرمنگام بازی کنم. فعلا روی ریکاوری تمرکز می‌کنم.

شاراپووا در ماه آوریل در مسابقات اشتوتگارت شرکت کرد و به نیمه‌نهایی رسید و در مسابقات اپن مادرید نیز به جمع ۳۲ نفر راه یافت. با این حال او نتوانست به مسابقات اپن فرانسه راه پیدا کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه