English

رئیس هیئت والیبال اردبیل:

بازی بعدی تیم والیبال امید ایران یکشنبه برگزار می‌شود

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: بازی بعد تیم والیبال امید ایران روز یکشنبه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه مقابل تیم قزاقستان برگزار می‌شود.

بازی بعدی تیم والیبال امید ایران یکشنبه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج، نادر فلاحی در حاشیه دیدار تیم‌های ایران و چین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز شنبه بازیهای مسابقات والیبال امیدهای آسیا برگزار نمی‌شود چرا که این روز در برنامه مسابقات به عنوان روز تعطیل و استراحت تیم‌ها لحاظ شده است.

وی گفت: تیم والیبال امید ایران با حمایت تماشاگران و پیروزی مقابل تیم چین به عنوان مدعی اصلی قهرمانی این رقابت‌ها تلقی می‌‌شود که امیدواریم مردم ورزش‌دوست اردبیل در بازیهای آینده تیم والیبال امید ایران را مثل دیدارهای قبل حمایت کنند.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل افزود: بازی بعدی تیم والیبال امید ایران روز یکشنبه ساعت 17 و 30 دقیقه در مقابل تیم قزاقستان و در ورزشگاه شش هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار می‌شود.

فلاحی تصریح کرد: هیئت والیبال استان اردبیل با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در ابتدای بازی ایران با چین از پیشکسوتان والیبال اردبیل تجلیل کرد چرا که این پیشکسوتان شناسنامه والیبال استان می‌باشد و تجلیل از آن‌ها در این مسابقات ادای دینی به زحمات چند ساله آن‌ها است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه