English

اخبار ضد و نقیض درباره سرنوشت مهاجم برزیلی بارسلونا/ محرومیت نیمار از ال‌کلاسیکو هنوز قطعی نیست

برخلاف اعلام برخی رسانه‌های اروپایی مهاجم برزیلی تیم فوتبال بارسلونا همچنان برای بازی در ال‌کلاسیکو شانس دارد.

اخبار ضد و نقیض درباره سرنوشت مهاجم برزیلی بارسلونا/ محرومیت نیمار از ال‌کلاسیکو هنوز قطعی نیست

به گزارش خبرگزاری موج، شب گذشته (دوشنبه) برخی منابع خبری در اروپا محرومیت 3 جلسه‌ای نیمار را قطعی اعلام کرده و مدعی شدند که او ال‌کلاسیکوی 23 آوریل (سوم اردیبهشت) را از دست داده است.

این در حالی است که پروسه رسیدگی به تخلف نیمار هنوز به پایان نرسیده و محرومیت او از مهمترین بازی این فصل تیمش قطعی نشده است.

به گزارش نشریه مارکا نیمار به خاطر تشویق طعنه‌‌آمیز داور چهارم بازی بارسلونا و مالاگا که کاتالان‌ها آن را 2 بر صفر باختند، علاوه بر محرومیت یک جلسه‌ای ناشی از دریافت کارت قرمز به احتمال زیاد 2 جلسه دیگر محروم خواهد شد اما محرومیت او هنوز قطعی نیست به خصوص که حرکت نیمار در گزارش خیل مانسانو، داور بازی قید نشده و کمیته انضباطی با بررسی فیلم‌های ضبط شده در ورزشگاه آنوئتا به تخلف مهاجم برزیلی بارسا پی برده است.

مارکا با اعلام این موضوع که در صورت محرومیت 3 جلسه‌ای نیمار، باشگاه بارسلونا روزچهارشنبه فرجام‌خواهی خواهد کرد، شانس این بازیکن برزیلی برای فرار از محرومیت 3 جلسه‌ای را با توجه به موارد مشابه قبلی کم دانسته است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا در سال‌های اخیر کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید و کریستانو رونالدو را به خاطر ارتکاب تخلف‌های مشابه نقره‌داغ کرد و جریمه آنها را از آن چیزی که در ابتدا برای‌شان در نظر گرفته شده بود افزایش داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه