English

آلگری: بارسلونا در خط دفاعی ضعیف است

سرمربی یوونتوس از نقطه ضعف عمده بارسلونا سخن گفت.

آلگری: بارسلونا در خط دفاعی ضعیف است

به گزارش خبرگزاری موج، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، خط دفاعی بارسلونا را نقطه ضعف این تیم در بازی رفت مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا دانست.

 او در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: برای دهمین بار بازی با بارسلونا را تجربه می‌کنم؛ 8 بار با میلان و یک بار در فینال 2 فصل پیش لیگ قهرمانان اروپا مقابل آبی و اناری‌ها ایستادم  و هر 9 بار هم به عنوان سرمربی این اتفاق رخ داده است.بازی‌های رفت و برگشتی نسبت به تک بازی، قابل پیش‌بینی‌تر و متعادل‌تر هستند.در خانه ابتدا نباید گل بخوریم و سپس برای گل زدن تلاش کنیم.موظفیم طوری نتیجه بگیریم که برای جدال دور برگشت هم امید داشته باشیم چون در فوتبال امکان وقوع هر اتفاقی وجود دارد.بارسلونا با مثلث رویایی خط حمله و وجود بوسکتس و اینیستا به عنوان 2 نفر از بهترین هافبک‌های دنیا، بسیار قدرتمند نشان می‌دهد..ماسکرانو و پیکه هم خط دفاعی تیم را قدرتمند کرده‌اند و به طور کلی این تیم نسبت به فینال 2 سال قبل مقابل ما تغییر زیادی نداشته است.

او درباره نقطه ضعف بارسلونا افزود: بارسا چون ذاتا تهاجمی است، معمولا در خط دفاعی فضاهای زیادی در اختیار رقبا می‌گذارد.این تیم به محض در اختیار گرفتن توپ خطرناک می‌شود.ما باید تعادلمان را حفظ کنیم و برای 95 دقیقه بازی آماده باشیم.دفاع و حمله به یک اندازه اهمیت دارد. برای صعود باید شانس هم داشته باشید اما راهیابی به دور بعد تنها از طریق انجام 2 بازی رفت و برگشت  خوب شکل می‌گیرد. بارسلونا ابتدای هفته در لیگ شکست خورد، با این حال برای رویارویی با ما آماده است. فوتبال هم برد دارد و هم باخت پس طبیعی است که گاهی ببازید . باید اشتیاق خودتان را حفظ کنید و دست از تلاش برندارید. ما اینجا در یوونتوس برای موفقیت تلاش می‌کنیم وهر اتفاقی رخ دهد، سرمان را بالا می‌گیریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه