English

از خشم در مسقط تا اعتصاب در تهران؛

آبی پوشان- زمانی؛ روی بردارهای دور شونده

اختلاف میان عضو هیات مدیره و بازیکنان استقلال که از شروع فصل آغاز شده بود حالا دلیل اصلی اعتصاب بازیکنان این تیم است.

آبی پوشان- زمانی؛ روی بردارهای دور شونده

به گزارش خبرگزاری موج، داستان ناراحتی و دلخوری بازیکنان استقلال با حسن زمانی عضو هیات مدیره این باشگاه ریشه ای به درازای لیگ شانزدهم دارد. عضو هیات مدیره استقلال در هفته های ابتدایی فصل تبدیل به اپوزیسیون علیرضا منصوریان در هیات مدیره شده بود و پس از مصاحبه های بی انتهای او و البته واکنش های علیرضا منصوریان بود که رضا افتخاری با اعلام اینکه شخصا مسئولیت سخنگویی باشگاه را بر عهده گرفته، سعی کرد تا به اختلاف میان اعضای هیات مدیره و تیم فوتبال استقلال پایان دهد.


بعد از این اتفاق هر چند با شروع نتیجه گیری آبی ها تنش میان زمانی و استقلالی ها به حداقل رسید اما بعد از صحبتهای منصوریان در جمع بازیکنان مبنی بر مشکلات مالی باشگاه، زمانی بارها در این باره علیه تیم استقلال موضع گرفت تا دلخوری او با تیم استقلال دوباره احیا شود و با مصاحبه های پی در پی زمانی علیه بازیکنان، این عصبانیت بیشتر و بیشتر شد. زمانی در نیم فصل لیگ برتر صراحتا علیه چند بازیکن تیم از جمله مهدی رحمتی و کاوه رضایی صحبت کرد و خواهان خروج آنها از جمع آبی پوشان شد.


خشم بازیکنان از زمانی تا آنجایی پیش رفت که حضور او در جمع بازیکنان استقلال در مسقط، با واکنش تند بازیکنان مواجه شد. بسیاری از آبی پوشان بعد از پیروزی این تیم برابر التعاون در رختکن ورزشگاه نسبت به حضور زمانی در میان خود واکنش نشان دادند که البته این موضوع با دخالت افتخاری قبل از آنکه به جاهای باریک کشیده شود، پایان یافت. بازیکنان استقلال با انتقاد از زمانی از او در رختکن ورزشگاه مسقط خواستند که درباره دستاوردهای خود توضیح بدهد و بگوید که در این مدت چه کاری برای باشگاه انجام داده است.


عضو هیات مدیره استقلال اما دوباره ترجیح داد تا تنها عضو هیات مدیره آبی ها باشد که نسبت به اعتصاب بازیکنان موضع می گیرد و بعد از این اتفاق بود که بازیکنان بر خلاف وعده ای که با منصوریان کرده بودند، ترجیح دادند در آخرین جلسه تمرینی پیش از دیدار با سایپا شرکت نکنند.


بعد از این اتفاق البته باز هم زمانی ترجیح داد تا در صحبت های خود ادعاهای گذشته را علیه بازیکنان مطرح کند تا کلاف در هم پیچیده هیات مدیره و بازیکنان استقلال، پیچیده تر از گذشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه