English

منصوریان به دنبال جبران دبل لیگ پانزدهم

سرمربی جوان استقلال که لیگ پانزدهم برابر سیاه جامگان دبل شده بود می تواند با شکست این تیم انتقام دیدار های فصل گذشته را بگیرد.

منصوریان به دنبال جبران دبل لیگ پانزدهم

به گزارش خبرگزاری موج، استقلال تهران در سه تقابل قبلی خود با سیاه جامگان موفق به کسب سه پیروزی شده تا از دیدار با این تیم خاطرات خوبی داشته باشد اما با این وجود علیرضا منصوریان سرمربی حال حاضر آبی ها نتایج قابل قبولی برابر سیاه جامگان کسب نکرده است.


علیرضا منصوریان در دوران حضور در نفت تهران در دو دیدار رفت و برگشت برابر این تیم شکست خورد تا دو تجربه ابتدایی او برابر سیاه جامگان با نتایجی دور از انتظار همراه باشد. سرمربی آبی ها در سومین تقابل با سیاه جامگان در هفته هشتم لیگ شانزدهم توانست با آبی های تهرانی اولین برد خود برابر این تیم را در مشهد جشن بگیرد و حالا برای جبران دبل لیگ پانزدهم، برابر سیاه جامگان قرار می گیرد.


سرمربی استقلال حالا مانند استقلال برای چهارمین مرتبه برابر سیاه جامگان قرار می گیرد و امیدوار است تا با کسب پیروزی برابر این تیم آمار بازی های رو در روی خود برابر نماینده مشهد را به تساوی بکشاند و البته عملکرد 100 درصد پیروزی استقلال برابر سیاه جامگان را حفظ کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه