English

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن:

خوشحالم که کابوس تساوی برایمان تکرار نشد

سرمربی اسپانیایی پاری ‌سن‌ ژرمن بعد از پیروزی خفیف برابر نانسی تاکید کرد خوشحال است که کابوس تساوی برابر تولوز مقابل نانسی تکرار نشده است.

خوشحالم که کابوس تساوی برایمان تکرار نشد

به گزارش خبرگزاری موج، پاری ‌سن‌ ژرمن در هفته بیست و هشتم لیگ فرانسه کار سختی برابر نانسی داشت. پیش‌بینی می‌شد شاگردان اونای امری در خانه پیروزی راحت و پرگلی را به دست آورند اما تنها با ضربه پنالتی ادینسون کاوانی، آن‌هم در دقایق پایانی نیمه دوم بود که پیروز شدند.

امری با وجود پیروزی خفیف از عملکرد شاگردانش راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: در دیدار قبلی خانگی برابر تولوز متوقف شدیم و خوشحالم که این کابوس دوباره برای ما تکرار نشد. کسب سه امتیاز این دیدار حیاتی بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کردیم.

او ادامه‌ داد: با یک گل در این دیدار پیروز شدیم اما باید بگویم شایسته زدن گل‌های بیشتری بودیم. فرصت‌های زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم. با شایستگی سه امتیاز را به دست آوردیم ولی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. به‌ هر حال مهم کسب سه امتیاز بود. دیگر باید این دیدار را فراموش کنیم. با این پیروزی به روند خوب‌مان نیز ادامه‌ دادیم.

امری در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد تیاگو موتا قرارداد خود را تمدید کند. سرمربی اسپانیایی پاری ‌سن‌ ژرمن گفت: اگر باشگاه نظر من را درباره موتا بخواهد، به آنها می‌گویم که او بازیکن خوبی به شمار می‌رود و از کیفیت بالایی برخوردار است. موتا آماده است و دوست دارم در پاری ‌سن‌ ژرمن باقی بماند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه