English

شرایط روحی و روانی تیم بسیار خوب است

پورموسوی: امیدواریم از امارات هم با دست پر بازگردیم/ به شکست الجزیره مقابل لخویا فکر نمی‌کنیم

سرمربی استقلال خوزستان گفت: امیدوارم بچه‌ها با تمرکز و تلاش بیشتر مقابل الجزیره به میدان بروند و از امارات نیز دست پر بازگردند.

پورموسوی: امیدواریم از امارات هم با دست پر بازگردیم/ به شکست الجزیره مقابل لخویا فکر نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، سید سیروس پورموسوی پس از پایان تمرین امروز(سه‌شنبه) استقلال خوزستان در خصوص دیدار مقابل الفتح عربستان گفت: امروز اولین جلسه تمرین خود را بعد از برد شیرین و ارزشمند مقابل الفتح عربستان برگزار کردیم. در تمرین امروز بازیکنان اصلی ما به ریکاوری پرداختند و بازیکنان ذخیره تیم نیز تمرین پرفشاری را پشت سر گذاشتند.

وی تصریح کرد: شرایط روحی و روانی تیم بعد از پیروزی مقابل الفتح بسیار خوب است. فردا صبح استراحت خواهیم کرد و بعدازظهر به امارات می‌رویم. از روز پنجشنبه خودمان را برای دیدار سخت مقابل الجزیره آماده می‌کنیم. امیدوارم بچه‌ها با تمرکز و تلاش بیشترمقابل الجزیره به میدان بروند و از امارات نیز دست پر بازگردند.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص برنامه‌های این تیم مقابل الجزیره خاطرنشان کرد : پیش‌بینی نتیجه سخت است اما تلاش می‌کنیم با امتیاز از امارات بازگردیم. باید ببینیم شرایط بازی چگونه خواهد بود و مطمئنن الجزیره تیم خیلی خوبی خواهد بود. به شکست سه بر صفر این تیم مقابل لخویا فکر نمی‌کنیم و می‌دانیم بازی سختی خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه