English

رمز موفقیت الاهلی از دید مهاجم سنگالی

دیوپ: تمرکز بالا باعث شد استقلال را ببریم

مهاجم سنگالی در اولین تجربه آسیایی موفق شد هر دو گل الاهلی را وارد دروازه رقیب ایرانی کند تا شب رویایی را به ثبت برساند.

دیوپ: تمرکز بالا باعث شد استقلال را ببریم

به گزارش خبرگزاری موج، ماخیته دیوپ ستاره 28 ساله سنگالی در اولین بازی در لیگ قهرمانان آسیا موفق شد هر دو گل الاهلی را وارد دروازه استقلال کند تا اماراتی ها با ثبت شبی رویایی فصل جدید معتبرترین تورنمنت قاره کهن را با صدرنشینی در گروه A آغاز کنند.

دیوپ: تمرکز بالا باعث شد استقلال را ببریم


این بازیکن در واکنش به درخشش برابر استقلال گفت:«یک فیلم به یادماندنی از الاهلی را جلوی استقلال تماشا کردیم، فیلمی که می تواند جوایز زیادی در بر داشته باشد چون بازیگران فیلم هر کدام به نوبه خود از عهده وظایف شان برآمدند تا درپایان فیلم شاهد یک رمان زیبا برای طرفداران الاهلی باشیم».


مهاجم سنگالی ادامه داد:« می دانستیم شروع در این گونه تورنمنت ها برای تیمی که هدفش قهرمانی است از چه اهمیتی برخوردار است از همین رو باید جلوی تیمی قدرتمند مثل استقلال همین گونه بازی می کردیم. اگر به روند بازی نگاه دوباره بیاندازید متوجه خواهید شد که دلیل برتری ما تنها روی تمرکزی بود که در جریان بازی داشتیم و نتیجه اش هم شد دو گل در دقایق پایانی دو نیمه تا طرفداران شادمان ورزشگاه را ترک کنند».

دیوپ: تمرکز بالا باعث شد استقلال را ببریم


دیوپ در پایان با اشاره به انتخاب توسط کارشناسان حاضر در ورزشگاه به عنوان بهترین بازیکن زمین گفت:« من اصلا دنبال این عناوین نبوده و نیستم اما خوشحالم که تلاش هایم برای الاهلی مثمرثمر واقع شده است. ترجیح می دهم به جای عناوین فردی در پایان به یک عنوان تیمی خوب با الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا برسم».

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی