English

به هیچ عنوان در قرعه کشی جام جهانی کشتی تبانی نشده است

بعد از مشخص شدن رده بندی تیم ها مسابقات جام جهانی کشتی کرمانشاه خیلی از مخالفین خادم می گویند که قرعه کشی با تبانی انجام شده است.

به هیچ عنوان در قرعه کشی جام جهانی کشتی تبانی نشده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، ایران(کرمانشاه) میزبان جام جهانی کشتی شد. حال همه اهالی کشتی باید دست در دست یکدیگر دهند تا مسابقات به خوبی برگزار شود اما از آنجایی که رسول خادم یکسری مخالف دارد سعی دارند به هر نحوی که شده این میزبانی را کمرنگ جلوه دهند. یکسری از این مخالفین می گویند که در قرعه کشی تبانی شده است و از روی عمد ایران را در یک گروه آسان گذاشته اند تا بتواند قهرمان جام جهانی شود.

اگر چنین حرفی صحت داشته باشد برای تیم ملی کشورمان خیلی خوب است که از میزبانی اش به بهترین نحو استفاده کرده است کاری که خیلی از کشور های صاحب نام دنیا در این ورزش انجام می دهد.

قابل توجه مخالفین رسول خادم که انگ تبانی را به او می چسبانند، قرعه کشی در مقر اتحادیه جهانی کشتی و تحت نظر هیات ناظر در حضور ننداد لالویچ انجام شد که دیگر جای هیچ شک وشبهه ای وجود نداشته باشد. ضمن اینکه اگر جای شکی وجود داشت روسیه خیلی زودتر از دلواپسان این موضوع را دست می گرفت. در زمانی که روادید بین ایران و آمزیکا کاملا قطع شده بود روسیه اولین نفر پیشنهاد میزبانی را داد تا جام جهانی کشتی در آنجا برگزار شود.

گروه A: آذربایجان، روسیه، آمریکا، گرجستان

گروه B: ایران، ترکیه، مغولستان، هند

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه