English

ویژه‌های تلویزیون برای پوشش جشنواره فیلم فجر

برنامه های تخصصی «هفت»، «نقد سینما»، «پنجره باز» و «سینما ملت» در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر رویدادهای مرتبط با این رویداد هنری را پوشش می دهند.

ویژه‌های تلویزیون برای پوشش جشنواره فیلم فجر
به گزارش خبرگزاری موج

 به نقل از روابط عمومی سیما، چهار برنامه تخصصی «هفت»، «نقد سینما»، «پنجره باز» و «سینما ملت» در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر از شبکه‌های نمایش، چهار، سلامت و پنج پخش می‌شوند.

شبکه نمایش و «هفت»

برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی هر شب ساعت ۲۳:۱۵ به صورت زنده از شبکه نمایش پخش خواهد شد.

شبکه چهار و «نقد سینما»

برنامه «نقد سینما» ویژه جشنواره فیلم فجر در ۱۱ قسمت از ۱۲ بهمن ساعت ۲۲ روی آنتن می‌رود.

شبکه سلامت و «پنجره باز»

برنامه «پنجره باز» با اجرای اسماعیل باستانی به بررسی فیلم‌های با موضوع سلامت و معلولان در جشنواره فیلم فجر می‌پردازد. این برنامه هر روز ساعت ۱۸ پخش می‌شود.

«سینما ملت» در شبکه تهران

برنامه ترکیبی «سینما ملت» که همزمان با برگزاری چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر پخش آن از شبکه تهران آغاز می‌شود، نگاهی آسیب‌شناسانه به ارتباط مردم با سینما از وجوه اقتصادی، جامعه‌شناسی، سیاسی، فرهنگی و … دارد.

«سینما ملت» از حضور یک مجری کارشناس، یک کارشناس ثابت سینمایی و یک مهمان مدعو بهره می‌برد که مهمان مدعو در هر برنامه از میان فیلمسازان، مسؤولان سینمایی، اساتید رشته‌های مرتبط و … انتخاب می‌شود.

«سینما ملت» از ۱۲ بهمن هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود.

همچنین شبکه یک با برنامه‌های «صبح بخیر ایران» و «ایران امروز» در ساعات ۶ و ۱۸، شبکه دو هر روز در برنامه «صبحانه ایرانی» ساعت ۷ و روزهای پنجشنبه و جمعه با «بسته پیشنهادی» حوالی ساعت ۲۲:۱۵ و شبکه سه در برنامه «سلام صبح بخیر» ساعت ۹ رویدادهای جشنواره فجر را پوشش می‌دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه