English

اختتامیه پنجمین جشنواره «امیرجاهد» در برج آزادی برگزار می‌شود

یکم دی ماه در برج آزادی آیین اختتامیه پنجمین جشنواره موسیقی «امیرجاهد» برگزار می‌شود.

اختتامیه پنجمین جشنواره «امیرجاهد» در برج آزادی برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره موسیقی «امیرجاهد» جمعه یکم دی ماه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ با حضور بزرگان عرصه موسیقی و فرهنگ و هنر و مسئولان فرهنگی هنری در سالن اصلی برج آزادی برگزار می‌شود.

این برنامه در چندین بخش برگزار خواهد شد که اجرای گروه موسیقی امیرجاهد(جمعی از اساتید خانه‌موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد) بخشی از آن خواهد بود.

همچنین برگزیدگان بخش‌های «گروه‌نوازی»، «دونوازی» و «تک‌نوازی» با حضور هیئت داوران و اعضای شورای سیاستگذاری معرفی شده و تعدادی از مسئولان و استادان موسیقی در این برنامه سخنرانی خواهند داشت.

در طول برنامه و در چندین نوبت از برگزیدگان پنجمین جشنواره موسیقی امیرجاهد نیز تقدیر خواهد شد.

در این دوره سه نفر از شرکت‌کنندگان به عنوان استعداد درخشان انتخاب شده‌اند که در آیین اختتامیه معرفی شده و به رتبه‌های اول تا سوم نیز تندیس جشنواره و لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

چهارمین و پنجمین دوره جشنواره موسیقی استاد امیرجاهد بنا بر تصمیم برگزارکنندگان این جشنواره به همت خانه‌موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد، خانه موسیقی ایران و برج آزادی با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت همزمان از ۱۱ تا ۲۶ آبان‌ماه امسال در سالن برج آزادی تهران، خانه موزه استاد امیرجاهد و سرای ابوذر برگزار شد.

تکنوازی، دونوازی، اجرای گروهی و پژوهش و بخش ویژه استعدادهای درخشان در گونه‌های مختلف همچون موسیقی ایرانی (دستگاهی و نواحی)، کوبه‌ای، کلاسیک غربی و پاپ و رده‌های سنی «الف» (۹ تا ۱۱ سال)، رده سنی «ب» (۱۲ تا ۱۵ سال)، رده سنی «ج» (۱۶ تا ۱۸ سال)، رده سنی «د» (۱۹ تا ۳۵ سال) و رده سنی «ه» (۳۶ سال به بالا) از بخش‌های این جشنواره بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه