English

امام جمعه اسدآباد:

مردم از تاخیر در انتخاب شهردار و بی سر و سامانی شهر گلایه دارند

امام جمعه اسدآباد با تاکید بر تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه کاره شهرستان، عنوان کرد: مردم از تاخیر در انتخاب شهردار و نیز بی سر و سامانی شهر گلایه‌مندند

مردم از تاخیر در انتخاب شهردار و بی سر و سامانی شهر گلایه دارند

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد امام جمعه اسدآباد با تاکید بر تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه کاره شهرستان، عنوان کرد: مردم از تاخیر در انتخاب شهردار و نیز بی سر و سامانی شهر گلایه‌مندند 

امام جمعه اسدآباد با تاکید بر ضرورت انتخاب هرچه سریعتر شهردار توسط شورای اسلامی شهر گفت: مردم از تاخیر در انتخاب شهردار و نیز بی سر و سامانی شهر گلایه‌مندند که باید شورای شهر با انتخاب هر چه سریعتر شهردار کارهای شهر را سامان داده و تاخیر در این امر به درازا نکشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد در اولین شورای اداری شهرستان با اشاره به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری به سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» و توجه هر چه بیشتر به دانش بنیان‌ها اظهار کرد: با آمدن دولت خدمتگزار توقع مردم از دولت بالاتر رفته و باید مسئولین شهرستان برای حل مشکلات مردم  با کمک و پیگیری با شروع فصل کاری نسبت به تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه کاره شهرستان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اوضاع سیاسی جهان تصریح کرد:حرکت مقاومت به پشتیبانی نظام جمهوری اسلامی مدیریت می‌شود و رو به صعود  است و صلح بین یمن و عربستان نشان از قدرت اسلام دارد.

حسینی مجد با تاکید بر خداترس بودن مدیران و توجه به دو بُعد معنوی و امورات شخصی گفت: مدیران خداترس همواره با روحیه جهادی نوکری مردم را افتخار خود می‌دانند و به دنبال خودنمایی و تکبر نیستند و برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناسند.

استفاده از فیوضات ماه مبارک رمضان،توجه به دستورالعمل های بهداشتی با بازگشایی مدارس از دیگر مواردی بود که در این جلسه امام‌جمعه اسدآباد نسبت به آن تاکید کرد.

امام جمعه اسدآباد با تاکید بر تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه کاره شهرستان، عنوان کرد: مردم از تاخیر در انتخاب شهردار و نیز بی سر و سامانی شهر گلایه‌مندند 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر