English

علی قاسم پور:

شورای شهر کرج مطابق با دستورالعمل‌های قانونی تصمیم می‌گیرد

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج گفت: دررابطه با شرایط احراز شهردار یک دستور العمل جدید توسط وزارت کشور ابلاغ شده است که شورای شهر کرج مطابق با دستورالعمل های قانونی تصمیم می گیرد.

شورای شهر کرج مطابق با دستورالعمل‌های قانونی تصمیم می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری موج البرز، علی قاسم پور عصر سه شنبه پس از پایان رای انتخاب شهردار کرج در جمع خبرنگاران اظهارداشت : از مجموع 6 گزینه تصدی شهرداری کرج ، امیر یزدی با کسب 10 رای ، مصطفی سعیدی سیرایی با هشت رای و سیدعلی اکبر میر وکیلی با هفت رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج افزود:  سیدعلی آقازاده با کسب 6 رای ، کاوه حدادپور با پنج رای و مجید رمضانی با 2 رای در این مرحله از گردونه انتخاب حذف شدند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به مردم یادآور شد: شهر کرج را معطل انتخاب شهردار نمی گذاریم ؛ شورای ششم کرج  با رعایت انصاف و شفافیت نسبت به انتخاب شهردار برابر قانون عمل خواهد کرد.

قاسم پور گفت : قرار بود 2 گزینه به مرحله بعدی راه یابد طبق آیین نامه جدید سه گزینه لحاظ شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج افزود: اعضای این شورا در نشست آینده از بین سه گزینه یکی از آنان را به عنوان شهردار منتخب کرج به وزارت کشور معرفی می کند.

وی تاکید کرد که مجموعه مدیریت شهری کرج تا انتخاب شهردار باید با جدیت به خدمات رسانی به مردم ادامه دهد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه  در رابطه با استعلام از مراجع قانونی برای انتخاب شهردار بسیارحساس هستیم ، گفت : بر همین اساس سه گزینه به مرحله بعد راه یافته اند که از بین آنان طبق ضوابط شهردار انتخاب می شود.

وی تاکید کرد : شورای اسلامی شهر کرج پس از انتخاب شهردار ، روند استعلام از مراجع قانونی انجام خواهد داد تا مشکلی به لحاظ صلاحیت به وجود نیاید ضمن آنکه فرآیند انتخاب شهردار به سرعت انجام شود.

وی افزود:  ما مکلف به اجرای قانون هستیم و جایی که حساسیت وجود ندارد ما مطابق با صلاحدید مراجع قانونی عمل می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه