English

مدیر مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان خبر داد؛

پذیرش بیماران در درمانگاه شیمی‌درمانی فاز یک مرکز جامع سرطان بعثت

مدیر مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان با اشاره به پذیرش بیماران در درمانگاه شیمی‌درمانی فاز یک مرکز جامع سرطان بعثت افزود: بیماران در درمانگاه شیمی‌درمانی فاز یک مرکز جامع سرطان بعثت پذیرش و با استقرار متخصص و کارکنان حدود ۱۷ بیمار برای امور مربوط به شیمی‌درمانی ازجمله ویزیت و تامین دارو پوشش داده شدند.

پذیرش بیماران در درمانگاه شیمی‌درمانی فاز یک مرکز جامع سرطان بعثت

به گزارش خبرگزاری موج همدان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان، حمید کیانی فتوت  مدیر مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان با اشاره به پذیرش بیماران در درمانگاه شیمی‌درمانی فاز یک مرکز جامع سرطان بعثت افزود: بیماران در درمانگاه شیمی‌درمانی فاز یک مرکز جامع سرطان بعثت پذیرش و با استقرار متخصص و کارکنان حدود ۱۷ بیمار برای امور مربوط به شیمی‌درمانی ازجمله ویزیت و تامین دارو پوشش داده شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سرویس‌دهی به بیماران در نوبت صبح انجام می‌شود،ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها برای خدمت رسانی به بیماران در نوبت بعد از ظهر نیز در دستور کار است.

مدیر مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه شیمی‌درمانی پیش از رادیوتراپی انجام شده بنابراین با تامین اعتبار و ورود دستگاه «دزی متری» به مجموعه بلافاصله امور مربوط به نصب، راه‌اندازی و تکمیل پروژه رادیوتراپی سرعت می گیرد.

کیانی فتوت خاطرنشان کرد: با ورود «دزی متری» بیماران بسیار زیادی از ۲ سرویس شیمی‌درمانی و رادیوتراپی بهره‌مند می‌شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که مرحله بعدی این طرح به زودی به نتیجه برسد تا با سرعت بیشتری خدمات‌رسانی انجام شود.

 مدیر مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان از فعال شدن بخش شیمی درمانی مرکز جامع سرطان همدان و آغاز پذیرش بیمار خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر