English

مشکل ترافیک ایست و بازرسی کنجی بندرخمیر ۱۰ روزه رفع شود

رییس کل دادگستری هرمزگان از تعیین ضرب الاجل 10 روزه دستگاه قضایی استان برای حل مشکل ترافیک سنگین در ایست و بازرسی کنجی شهرستان بندرخمیر خبر داد.

مشکل ترافیک ایست و بازرسی کنجی بندرخمیر 10 روزه رفع شود
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان‌ با مشاهده ترافیک سنگین روز ۲۴ فروردین در محل ایستگاه بازرسی کنجی در محور مواصلاتی لار - بندر خمیر دستورات ویژه ای را به منظور رفع مشکل ترافیک در محدوده این ایستگاه و تسهیل تردد خودروهای عبوری صادر کرد.

وی اظهار کرد: باتوجه به اینکه ترافیک سنگین در منطقه ایستگاه بازرسی کنجی در روزهای خاص، مشکلات زیادی را برای رانندگان وسائط نقلیه و مردم ایجاد کرده بود، در راستای اقدامات پیشگیرانه و به منظور احیای حقوق عامه، با پیگیری رییس حوزه قضایی بندر خمیر و با تعیین ضرب‌الاجل برای متولیان امر؛ مقرر شد لاین های دوم و سوم خروجی خودروها و کامیون ها در این ایستگاه ظرف مدت ۱۰ روز احداث و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

قهرمانی اظهار کرد: از رییس دادگستری بندرخمیر خواسته شده است به‌منظور رفع موانع و ارتقای سطح ایمنی در این محدوده از محور مواصلاتی لار به بندرخمیر نیز پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

رییس کل دادگستری هرمزگان در پایان تاکید کرد: شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در موارد متعدد با دریافت نظرات کارشناسی، در خصوص ایمن سازی، تعریض و ترمیم محورهای مواصلاتی، پیگیری و مکاتبات لازم را با ادارات متولی انجام داده است که منجر به بهره‌برداری از مسیرهای جدید، بازگشایی جاده‌های مسدود و رفع نقاط حادثه خیز در مناطق مختلف استان هرمزگان شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه