English

جلوگیری از بیکاری هزارو ۵۰۰ کارگر در صنعت فولاد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از حل اختلاف ۱۸ ساله شرکت فولاد هرمزگان با ورود دستگاه قضایی و جلوگیری از بیکاری هزار و ۵۰۰ کارگر خبر داد.

جلوگیری از بیکاری هزارو 500 کارگر در صنعت فولاد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: در راستای تأکیدات رئیس قوه قضائیه و اجرای مأموریت‌های سند تحول قضائی و تحقق شعار سال، با ورود دادگستری استان به موضوع اختلاف شرکت فولاد هرمزگان و شاکی خصوصی تلاش کرد ضمن مدیریت موضوع از تعطیلی کارخانه و بیکاری کارگران جلوگیری کند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ابراز داشت: با شکایت شاکی خصوصی و صدور حکم دادگاه، شرکت فولاد هرمزگان در سال ۱۳۸۳ محکوم به خلع ید ۳ دانگ از ۶ دانگ یکی از اراضی تحت تملک این شرکت شد و حکم صادره نیز قطعیت پیدا کرد.

وی افزود: با ارجاع پرونده به معاونت حقوقی رأی صادره قطعی و تقاضای اعاده دادرسی در مرجع مربوطه رد شد.

قهرمانی بیان داشت: پس از رد درخواست اعاده دادرسی، به دلیل حساسیت موضوع و اشتغال هزار و ۵۰۰ نفر در شرکت فولاد هرمزگان و جلوگیری از تعطیلی کارخانه، به دادستان مرکز استان مأموریت داده شد تا موضوع صلح و سازش بین طرفین پرونده را در دستور کار قرار دهد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان عنوان کرد: در همین زمینه جلسه‌ای با حضور طرفین، وکلا و نمایندگان حقوقی پرونده برگزار و مقرر شد شرکت فولاد هرمزگان مبلغ چهارصد و پنجاه میلیارد ریال را به عنوان بهای زمین اختلافی پرداخت کند و شاکی پرونده نیز رضایت خود را مبنی بر مختومه شدن پرونده اعلام کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه