English

بارگیری بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی از هرمزگان در نوروز امسال

معاون حمل ونقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۱۶ هزار و ۳۵۳ تن کالای اساسی در دور نخست تعطیلات نوروزی، از هرمزگان به مقصد سایر استان‌های کشور بارگیری شده است.

بارگیری بیش از ۱۶ هزار تن کالای اساسی از هرمزگان در نوروز امسال
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، پرویز کرمی معاون حمل ونقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان در خصوص جابجایی کالای اساسی از مبدا هرمزگان در نوروز امسال بیان داشت: عملیات تخلیه کالاها با استفاده از امکانات و ظرفیت ناوگان به سرعت انجام شد و طبق آخرین گزارش، از تخلیه کشتی‌ در بنادر استان (از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند پارسال تا ۶ فرورین امسال)، ۱۶ هزار و ۳۵۳ تن کالای اساسی از مبدا هرمزگان ارسال شده است.

وی بیان کرد: این کالاها شامل گندم، برنج و روغن بوده که به مقصد استان‌های تهران، فارس، مرکزی، اصفهان، یزد و مازندران ارسال شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان اظهار کرد: برای حمل این کالاها، ۷۰۴ سفر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی از استان انجام شده است.

کرمی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اهمیت تسریع در حمل مایحتاج عمومی مردم و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز هموطنان در اقصی نقاط کشور و توزیع در بازارهای مصرف در این ایام دستورکار قرار گرفت.

وی ابراز کرد: برقراری گشت های کنترلی به منظور جلوگیری از فرار بار و افزایش ایمنی تردد از جمله اقدامات از ابتدای شروع طرح نوروزی در این مدت عنوان کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه