English

تکمیل مدرسه «پرفسور حسابی» میناب از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: مدرسه پرفسور حسانی در میناب از محل مولدسازی و با استفاده از فروش املاک مازاد تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

تکمیل مدرسه «پرفسور حسابی» میناب از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، با اشاره به اینکه دانش آموزان ذی نفعان اصلی مولد سازی املاک مازاد هستند، اظهار داشت: از محل درآمد حاصل از فروش املاک مازاد و مولدسازی مدرسه پرفسور حسابی میناب با اعتباری افزون‌ بر ۳۸۹ میلیارد ریال تکمیل و همچنین یک مدرسه تخریبی نیز در این شهر بازسازی و نوسازی می‌شود.

وی با اعلام اینکه مولدسازی املاک بلااستفاده و مازاد یعنی تبدیل سرمایه‌های راکد به کلاس درس مورد نیاز است، ابراز کرد: با ارزش‌افزایی املاک مشمول این طرح، بخشی از بحران کلاس درس استاندارد مورد نیاز تامین می‌شود و این اقدام گامی در راستای عدالت تربیتی مورد تاکید سند تحول است.

مدیرکل نوسازی هرمزگان با بیان اینکه سرمایه‌های راکد می‌تواند گره‌های طرح‌های نیمه‌تمام را باز کند و کمک بزرگی به رشد نوسازی باشد، خاطرنشان کرد: مولدسازی زمینه‌ساز افزایش اعتبارات در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس است.

باوقار زعیمی در پایان افزود: مولدسازی مدارس و املاک مازاد موجب ایجاد ارزش افزوده شده و در نهایت، دانش آموزان ذینفع این طرح خواهند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه