English

اعضای باند ۶ نفره آدم ربایی در هرمزگان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و سرعت عمل مأموران انتظامی میناب، اعضای باند ۶ نفره آدم ربایی قبل از ارتکاب هرگونه اقدام مجرمانه شناسایی شدند و به دام افتادند.

اعضای باند 6 نفره آدم ربایی در هرمزگان دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان میناب با انجام کار وسیع اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از حضور افراد مسلح مشکوک در این شهرستان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی روز گذشته ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضائی و با تشکیل تیمی منسجم و با تجهیزات کامل به محل واقع متهمان در یکی از شهرک‌های میناب اعزام و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر ۶ متهم آدم ربایی را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح جنگی کلاش، ۵ تیغه خشاب، ۱۲۵ عدد فشنگ جنگی، ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند و دو دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی بعمل آمده اعتراف کردند با هدف آدم ربایی به شهرستان میناب آمده و قصد ربایش مسلحانه یک فرد را در یکی از روستاهای تابعه این شهرستان داشتند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه