English

امام جمعه موقت بندرعباس:

انتظار می‌رود در مواجهه با بانک‌ها دولت در کنار مردم بایستد

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: در ماجرای عمره که ثبت نام آن بعد مدت‌ها آغاز شده انتظار می‌رود در مواجهه با بانک‌ها دولت در کنار مردم بایستد.

انتظار می‌رود در مواجهه با بانک‌ها دولت در کنار مردم بایستد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان

، حجت‌الاسلام والمسلمین عطاالله میرزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) به بیان صفات و ویژگی‌های بانوی دو عالم پرداخت و اظهار داشت: عزت کنونی جبهه مقاومت و شیعه در سایه رهبری یکی از فرزندان حضرت زهرا رقم خورده و موجب شده نسل با برکت آن بانو در حوزه دعوت به توحید پرچم‌دار جهان باشند. 

وی افزود: برکات وجودی حضرت زهرا سلام الله علیها بسیار زیاد است یکی از برکات ایشان که سبب شده مردم ملت‌های مختلف جهان از زیر یوغ و استعمار نجات پیدا کنند وجود امام حسین علیه السلام است، مردم با تاسی به ایشان توانستند با ابر قدرت‌ها درگیر شده و خود را نجات دهند. 

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: شخصیت حضرت زهرا نیازمند تفسیر و تبیین است نباید تنها ایشان را به عنوان یک زن، مادر و یا همسر دانست بلکه باید به دنبال خط سیر و مفاهیم و معارف وجودی ایشان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بحث ثبت نام عمره اشاره و تصریح کرد: دولت نشان داده همواره مدافع مردم است و از حقوق عمومی دفاع کرده بنابراین در ماجرای عمره که ثبت نام آن بعد مدت‌ها آغاز شده انتظار می‌رود در مواجهه با بانک‌ها دولت در کنار مردم بایستد. 

میرزاده در بخش دیگری از سخنان خود به مسئله آمریکا و خوی استکباری این کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه با تبلیغات دروغین دشمنان، اینگونه وانمود شده که امریکا مدعی حقوق بشر و دلسوز بشریت است اما وقتی به حقیقت امر مراجعه شود می‌توان به سادگی متوجه شد اینگونه نیست. 

وی ادامه داد: آمریکا تنها در مورد مسئله فلسطین و کشتار بی‌رحمانه مردم توسط رژیم کودک کش و جعلی اسرائیل، در سالیان اخیر بارها قطعنامه‌های سازمان ملل را وتو و عملا در نقش حامی اصلی کودک کشان خود را نشان داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه