English

با مشارکت خیر مدرسه ساز؛

تفاهم‌نامه ساخت ۴۳ کلاس درس در هرمزگان امضا شد

تفاهم‌نامه ساخت ۴۳ کلاس درس در قالب پنج مدرسه با مشارکت خیر مدرسه ساز در هرمزگان امضا شد.

تفاهم‌نامه ساخت ۴۳ کلاس درس در هرمزگان امضا شد
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان
، با حضور مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان، مسعود دریس خیر نیک اندیش مدرسه ساز و علی مرادی دیگه سرا معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس استان هرمزگان تفاهم نامه تکمیل پنج مدرسه در قالب ۴۳ کلاس درس و با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال در استان هرمزگان امضا شد.

با امضای این تفاهم نامه پنج مدرسه در قالب ۴۳ کلاس درس شامل مدرسه ۶ کلاسه حضرت صاحب زمان (عج) در شهرستان میناب، مدرسه ۱۵ کلاسه حضرت مهدی (عج) بندرعباس، مدرسه ۶ کلاسه حضرت نرگس سلام الله علیها در سولقان شهرستان میناب، مدرسه ۱۰ کلاسه حضرت ام البنین سلام الله علیها در شهرستان رودان و مدرسه ۶ کلاسه شهید سلیمانی کندال در بندرخمیر تکمیل می‌شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان اظهار داشت: در بحث مسوولیت‌های اجتماعی کارهای خوبی با مشارکت صنایع و بخش خصوصی انجام شده است و نخستین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی با مشارکت بخش خصوصی برای اولین بار در کشور توسط اداره کل نوسازی مدارس برگزار شد.

به گفته وی، بهره‌برداری از پروژه ها با مشارکت خیرین نیک اندیش رشد بسیار چشمگیری داشته و ۸۰۰ کلاس درس تا سفر ریاست جمهوری به بهره‌برداری می رسد.

این مسوول در ادامه با بیان اینکه نوسازی مدارس هرمزگان درخصوص تجهیزات مدارس نیز اقدامات بسیار خوبی انجام داده است، خاطرنشان کرد: تجهیزات آموزشی و پرورشی به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال در بین مدارس منطقه بشاگرد توزیع شده است که خود یک اتفاق بسیار مبارک در منطقه بشاگرد به شمار می‌رود.

گفتنی است خیر نیک اندیش مدرسه ساز با همراهی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان از روند تکمیل مدرسه حضرت مهدی (عج) در بندرعباس نیز بازدید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه