English

معاون منطقه آزاد قشم:

گمرک منطقه آزاد قشم به پنجره واحد تجارت فرا مرزی متصل می شود

معاون اقتصادی و سرمایه‌ گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز فرآیند اصلاح و به روزرسانی سامانه‌ های این سازمان جهت بهینه‌ سازی شرایط و تسهیل فرآیندهای جذب سرمایه‌ گذار خبر داد.

گمرک منطقه آزاد قشم به پنجره واحد تجارت فرا مرزی متصل می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد منصور عظیم‌ زاده اردبیلی معاون اقتصادی و سرمایه‌ گذاری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به مصوبات دهمین نشست کمیته سرمایه‌ گذاری منطقه آزاد قشم، اظهار کرد: بازنگری و بهسازی سامانه‌ های کسب و کار منطقه آزاد قشم با هدف سهولت فرآیندهای سرمایه‌ گذاری به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

وی بیان داشت: با توجه به الزامات بخشنامه‌ ها و آیین‌ نامه‌ های بالادستی، گمرک منطقه آزاد قشم به سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی (EPL گمرک) متصل می‌ شود و از این طریق می‌ توان ضمن ایجاد شفافیت، موجب تسریع امور مربوط به فرایند ترخیص کالا شد.

عضو موظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم اذعان داشت: همچنین با برنامه‌ ریزی صورت گرفته مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات با هماهنگی و همکاری مدیریت صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان مشکلات مربوط به سامانه‌ های سیفام و بهین‌ یاب را احصا کرده و برای تسهیل شرایط استفاده و بومی‌ سازی این سامانه‌ ها مطابق قوانین مناطق آزاد، اقداماتی صورت می‌ گیرد.

عظیم‌ زاده اردبیلی با اشاره به برنامه‌ ریزی انجام شده جهت آسان‌ سازی مراحل و فرآیندهای ثبت شرکت جهت ارائه خدمات به سرمایه‌ گذاران، تصریح کرد: پیش‌ بینی‌ هایی نیز برای رفع مشکلات سامانه‌ های مرتبط با مدیریت ثبت شرکت‌ ها با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان انجام شده است.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه سهولت کارکرد سامانه‌ های مختلف در حوزه‌ های مربوط به فعالان اقتصادی و سرمایه‌ گذاری و افزایش شفافیت و نظارت‌ پذیری به عنوان اولویت سامانه‌ های جدید به صورت ویژه مورد توجه است، افزود: مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان موظف است با پیگیری و انجام موضوعات مطرح شده پیرامون به روزرسانی سامانه‌ ها ضمن هماهنگی و کسب نظر مثبت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد نسبت بهسازی سامانه‌ های حوزه کسب و کار را با سرعت بیشتری انجام دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه