English

به منظور تامین نیاز مردم در ایام عزاداری:

گاز مایع کافی به شرکت‌های موزع سیلندر در هرمزگان تحویل شده است

️با توجه به افزایش مصرف گاز مایع در ایام عزاداری‌های دهه اول محرم در پخت نذری و اداره موکب ها، هماهنگی‌های لازم میان شرکت‌های موزع و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان برای تامین بموقع کپسول گاز خانگی انجام گرفته است.

گاز مایع کافی به شرکت‌های موزع سیلندر در هرمزگان تحویل شده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد سالاری‌فر مدیر منطقه هرمزگان گفت: همزمان با شروع ماه محرم و برگزاری مراسم عزاداری برپای ایستگاه‌های صلواتی و موکب‌ها درخواست کپسول‌های گاز خانگی افزایش می‌یابد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

وی افزود: در زمینه تامین گاز مایع هیچگونه کمبودی در استان هرمزگان وجود ندارد.

سالاری‌فر بیان داشت: در حوزه توزیع نیز هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های خصوصی موزع کپسول گاز و تاسیسات سیلندر گاز پرکنی انجام شده است.

مدیر منطقه هرمزگان ابراز داشت: هیئت‌های مذهبی و موکب‌ها می‌توانند جهت دریافت کپسول گاز مایع مورد نیاز خود با مراجعه به آدرس: NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR و ثبت نام در سامانه، در خواست خود را ارائه کنند.

این درخواست پس از تایید سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان سازمان متولی منجر به صدور حواله و تحویل در نزدیک‌ترین شرکت موزع و تاسیسات مردمی سیلندر گاز مایع خواهد شد.

سالاری‌فر با تاکید بر اینکه قیمت مصوب سیلندر گاز یازده کیلوگرمی  ٢٧٩ هزار ریال است؛ افزود: از شهروندان عزیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی با سامانه ۱۲۴ تلفن رسیدگی به شکایات وزارت صنعت معدن و تجارت تماس گرفته و موضوع را گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه