English

برگزاری جشن ازدواج بزرگ خانواده ستاره خلیج فارس

نخستین جشن ازدواج 150 زوج شرکت نفت ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه کشور برگزار شد.

برگزاری جشن ازدواج بزرگ خانواده ستاره خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، نخستین جشن ازدواج خانواده بزرگ ستاره خلیج فارس با حضور 150زوج که در یک سال گذشته راهی خانه بخت شده بودند با حمایت مدیرعامل این شرکت به همت امور بانوان و خانواده عظیم‌ترین مجموعه نفتی کشور برگزار شد.

این مراسم که نخستین جشن ازدواج در این پالایشگاه جوان کشور به شمار می‌رفت با اجرای برنامه‌های مراسم نمادین عروسی سنتی هرمزگانی، اجرای موسیقی، طنز و برگزاری کارگاه مشاوره ازدواج همراه بود.

در نخستین جشن ازدواج خانواده ستاره خلیج فارس سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، حمیدرضا زارعی مدیر کل امور اجتماعی استانداری هرمزگان، اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، محدثه درویشی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان و رضوان رجبوند مسئول امور بانوان شورای فرهنگی منطقه سه صنعت نفت کشور به عنوان مهمانان ویژه حضور یافتند.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در این مراسم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر ازدواج آسان و جوان سازی جمعیت، بیان کرد: مفتخریم امروز ازدواج 150 زوج شرکت نفت ستاره خلیج فارس را جشن می‌گیریم و اینکه در یک سال گذشته این تعداد از کارکنان پالایشگاه جوان کشور توانسته‌اند راهی خانه بخت شوند بسیار جای مسرت و شادمانی دارد.

علیرضا جعفرپور افزود: تمامی حمایت خود را از ازدواج آسان جوانان به کار می بندیم تا روز به روز بتوانیم جوانی جمعیت و بالندگی میهن اسلامی‌مان را شاهد باشیم.

گفتنی است، پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه کشور یکی از مجموعه‌های عظیم صنعتی جوان کشور است و از نیروی انسانی جوان و نخبه داخلی بهره گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه