English

در هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر قشم مطرح شد:

حرکت توسعه‌ای قشم با تفاهم نامه های بین دستگاهی هموار می شود

رئیس شورای شهر قشم گفت: برای دستیابی به توسعه شهر قشم بهترین راه، تعامل بین دستگاه های حاکمیتی با انعقاد تفاهم نامه های همکاری است.

حرکت توسعه‌ای قشم با تفاهم نامه های بین دستگاهی هموار می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حبیب بازماندگان رئیس شورای شهر قشم در هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر قشم به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها در صحن شورای شهر قشم برگزار شد، گفت: یکی از دلایل انتخاب شورای شهر و شهرداری قشم به عنوان شورا و شهرداری نمونه، انعقاد تفاهم نامه همکاری با سازمان منطقه آزاد قشم و پایبندی به مفاد اجرایی آن در سال گذشته بوده است.

وی تعاملات بین دستگاهی را عاملی برای پیشگیری از موازی کاری و انجام دسته بندی شده فعالیت های اجرایی دانست که شیرینی آن به کام مردم خواهد بود.

رئیس شورای شهر قشم همچنین با اشاره به ۲۳پروژه در دست اجرای شهرداری، خواستار تسریع در به ثمر رساندن این پروژه ها از جمله ساخت پیاده راه حدفاصل میدان امام تا میدان پاسداران، ساخت بلوار رسالت با هدف حل معضل آبگرفتگی محله چابهار، راه اندازی میدان میوه و تره بار شد.

اختصاص فضای ویژه بانوان ضامن تحقق عفاف و حجاب است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم نیز در این جلسه ضمن تبریک روز شهرداری ها و دهیاری ها گفت: تاثیر همکاری نزدیک بین شورا، شهرداری و دهیاری ها را باید در رفاه حاصل در زندگی مردم و جامعه دید.

وی خواستار همت مضاعف این نهادها برای راه اندازی پلاژ بانوان و پارک بانوان شد و افزود: اساس تفریحات قشم، تفریحات دریایی است که لازمه آن داشتن پلاژهای مخصوص شنا برای بانوان و همچنین آقایان است.

مهدوی مجد همچنین با اشاره به لزوم راه اندازی هرچه سریع تر میدان میوه و تره بار خاطر نشان کرد: این اقدام با کاهش هزینه های اقلام خوراکی،  تاثیر مستقیم در سفره مردم دارد.

دادستان شهرستان قشم در پایان ابراز امیدواری کرد در دو سال باقیمانده از فعالیت این دوره از شورای شهر، سه مبحث ذکر شده به مرحله اجرا و بهره برداری برسد.

گفتنی است، در این جلسه میرداد میردادی، شهردار شهر قشم شرحی از اقدامات این مجموعه ارائه داد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه