English

امام جمعه بندرعباس:

توسعه متوازن و هماهنگ در سراسر استان دنبال شود/فعالیت‌های دولت به مردم گزارش داده شود

امام جمعه بندرعباس گفت: توسعه استان باید متوازن باشد، دغدغه توازن در شرق و غرب وجود دارد در بخش‌هایی خوب کار شده اما در بخش های دیگری خلا وجود دارد.

توسعه متوازن و هماهنگ در سراسر استان دنبال شود/فعالیت‌های دولت به مردم گزارش داده شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز به همراه معاونین با نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار، گفتوگو و گزارشی از عملکرد دولت در هرمزگان را تشریح کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در این جلسه با تاکید بر تلاش‌های دولت سیزدهم در راستای توسعه متوازن استان گفت: باید همه ارکان، دستگاه ها نهادها و قوای کشور دست در دست هم دهند و مشکلات عمومی مردم را مرتفع کنند؛ بار اصلی روی دوش دولت است و ما هم در کنار دولت هستیم. 

وی افزود: همه مسئولان و دستگاه ها نسبت به دولت سیزدهم همین دیدگاه را دارند و بر همین پایه بایستی با هم افزایی مشکلاتی که در سطح جامعه احساس میشود حل شود. 

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تمجید از عملکرد استاندار هرمزگان در حوزه تولید شغل و تحقق تعهد دولت در راستای اشتغالزایی در سال گذشته گفت: آسیب شناسی خوبی در حوزه اشتغالزایی شده که کار ارزشمندی است و کمک میکند که روند اشتغال به مسیر اصلی خود بازگردد، در سال 1402 هم انتظار میرود همچون سال گذشته روند تولید شغل اثر بخش باشد. 

وی با تاکید بر اینکه راه‌اندازی میز تصمیم به منظور رفع اختلافات میان دستگاهی از سوی استاندار هرمزگان یک گام بسیار مهم در راستایی گره گشایی از امور عمومی است تصریح کرد: میز تصمیم گام خوبی برای حل مشکلات و مسائلی است که گاها سالیان سال بین دو یا چند دستگاه باقی مانده اما با راه‌اندازی این میز خدمات دهی عمومی به مردم با برطرف شدن اختلافات بین دستگاهی افزایش می‌یابد.

امام جمعه بندرعباس با تمجید از عملکرد استاندار در حوزه آبرسانی، کاهش نرخ بیکاری، برگزاری آزمون شفاف در جهت استخدام نیروهای بومی، راه اندازی هنرستان‌های جوار صنایع، راهسازی روستایی، مسکن و فعالیت‌های صنعتی و معدنی گفت: توسعه استان باید متوازن باشد، دغدغه توازن در شرق و غرب وجود دارد در بخش‌هایی خوب کار شده اما در بخش های دیگری خلا وجود دارد. 

وی ادامه داد: توسعه متوازن و هماهنگ در سراسر استان در شرق، غرب و شمال دنبال شود و اگر خلأهای موجود با کار مداوم پر شود می‌توان به ماهش مشکلات در سطح هرمزگان کمک کرد. 

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: در حوزه معدنی کارهای خوبی داریم می بینیم، اما افراد زیادی مجوز گرفته و کاری انجام نداده‌اند و نیاز است در این زمینه معادن راکد تعیین تکلیف شوند. 

وی دقت در حوزه اطلاع رسانی و گسترش اقدامات در این حوزه را عامل مهم امید آفرینی برشمرد و گفت: حجم عظیم فعالیت‌هایی که انجام می‌شود باید به مردم گزارش دهی شود باید مردم در جریان اقدامات امید بخش قرار بگیرند، مسئله و بحث امید برای ما در جایگاه اول است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه