English

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبرداد؛

الحاق یازده دستگاه خودرو آتش‌نشانی و امداد و نجات به بنادر هرمزگان

یازده دستگاه خودرو آتش‌نشانی از تولیدات داخلی مطابق با آخرین استانداردهای روزجهانی به ظرفیت منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اضافه شد.

الحاق یازده دستگاه خودرو آتش‌نشانی و امداد و نجات به بنادر هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در راستای ارتقای سطح ایمنی در بنادر این استان، 11 دستگاه ماشین آتش‌نشانی با بهره‌گیری از توان متخصصان داخلی با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی و بخش خصوصی به ظرفیت‌های واحد ایمنی و آتش‌نشانی بندر شهیدرجایی افزوده شد.‌

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در آیین الحاق این خودروها به ناوگان آتش نشانی بنادر استان گفت: با افزوده شدن این خودروهای جدید، ظرفیت خودروهای آتش‌نشانی به 20 دستگاه افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: از این تعداد پنج دستگاه مربوط به بندر شهید رجایی، 2 دستگاه دربنادر شرق و 2 دستگاه دیگر نیز در بنادر  غرب مستقر می شود. 

حسین عباس‌نژاد افزود: این ۱۱ خودرو شامل یک دستگاه پیشرو، سه دستگاه خودرو آتش‌نشانی نیمه سنگین، پنج دستگاه سنگین و ۲ دستگاه نیز خودرو امداد و نجات سنگین و نیمه سنگین هستند.

وی ادامه داد: خودروهای یادشده به همراه تجهیزات کامل امداد و نجات و مقابله با حوادث و سوانح و یک دستگاه خودرو پیشرو فرماندهی مجهز به مخزن آب و سیستم واترمیست به بنادر شهید رجایی، باهنر و بندرلنگه تحویل داده شد.

 عباس‌نژاد همچنین ضمن بازدید از خودروها و تجهیزات مستقر بر روی آنها نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی نحوه کاربری خودروها و تجهیزات اطفای حریق و امداد و نجات و لزوم آماده بکاری آنها با هدف ایجاد بستری امن و مطمئن در راستای حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی و راهبردی بندر تاکید کرد.

 گفتنی‌است؛ حفاظت در برابر آتش یا اطفای حریق است که با اسپری قطرات بسیار ریز آب یا به بیان بهتر غبار آب، آتش را خاموش می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه