English

برنامه ریزی برای رفع سریع‌تر مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی قشم

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم و مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان در جلسه ای با هدف رفع مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی منطقه آزاد قشم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برنامه ریزی برای رفع سریع‌تر مشکلات مالیاتی فعالان اقتصادی قشم

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مختار گرشاسبی سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم اظهار داشت: در این جلسه درخصوص مشکلات مالیاتی سال های 1390 الی 1394 و حل مسائل فعالان اقتصادی جزیره مذاکراتی صورت گرفت. 

وی ادامه داد: مالیات بر ارزش افزوده واردات و فروش کالا متعلق به سال های 1400 و 1401 دیگر موضوعی بود که در این جلسه مطرح شد. 

گرشاسبی تصریح کرد: همچنین در این جلسه درباره فرآیند ترخیص کالا و چگونگی تنظیم اظهارنامه گمرکی در گمرک سازمان و پرداخت آنی مالیات بر ارزش افزوده در هنگام ترخیص کالا در گمرک سازمان مانند گمرک جمهوری اسلامی ایران مذاکراتی صورت گرفت. 

به گفته سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم؛ تشکیل هیات بدوی و تجدید نظر مالیاتی در قشم، چگونگی راه اندازی سامانه صندوق های فروشگاهی از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود. 

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه پیرامون برنامه ریزی برگزاری دوره های آموشی توسط اداره کل مالیاتی استان برای فعالان اقتصادی بحث و تبادل مورد تاکید قرار گرفت. 

براساس این گزارش، جلسه مختار گرشاسبی، سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم و جعفر احسانی مهر، مدیرکل امور مالیاتی استان هرمزگان با حضور جمعی از مدیران دو مجموعه و فعالان اقتصادی جزیره قشم برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه