English

امام جمعه اهل سنت بندرعباس مطرح کرد؛

وضعیت جاده، آب و درمان قشم بهبود یابد/منطقه آزاد از فرصت همکاری نخبگان جزیره بی‌بهره بوده است

امام جمعه اهل سنت بندرعباس بر توجه به زیرساخت های جزیره قشم تاکید و کوتاه بودن عمر مدیریتی در این جزیره را مانعی بر سر راه توسعه این منطقه یاد کرد‌.

وضعیت جاده، آب و درمان قشم بهبود یابد/منطقه آزاد از فرصت همکاری نخبگان جزیره بی‌بهره بوده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس در دیدار عادل پیغامی مدیرعامل منطقه آزاد قشم افزود: پائین بودن عمر مدیریتی در جزیره قشم باعث شده تا فرصت خدمت گذاری تاثیرگذار فراهم نشود.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی جزیره قشم تصریح کرد: مشکلاتی از جمله آب که نقش زیادی در ماندگاری جمعیت روستایی و توسعه دارد، وجود دارد که ضروری است در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس همچنین عدم استاندارد بودن جاده های جزیره قشم را از دیگر مشکلات این جزیره دانست و گفت: این موضوع باعث شده تا متاسفانه افراد زیادی در اثر تصادفات جاده ای جان خود را از دست بدهند.

شیخ جمالی توجه به امکانات پزشکی جزیره را مهم توصیف کرد و گفت: مردم انتظار دارند در دوره مدیریتی جدید که مدیرعامل آن سال هاست با اهالی جزیره‌ آشنایی داشته و از محرومیت های آن اطلاع کامل دارد به جزیره نشینان خدمت کرده و کارهای ماندگاری انجام دهند.

شیخ جمالی از مدیرعامل منطقه آزاد قشم خواست تا از ظرفیت نخبگان در این جزیره در پست های مدیریتی به ویژه هیئت مدیره بهره ببرد تا باعث امیدآفرینی بین مردم این جزیره شود.

به گفته وی، در این زمینه تاکنون علیرغم وجود افراد توانمند، اقدام قابل توجهی انجام نشده است و منطقه آزاد از فرصت همکاری نخبگان جزیره بی‌بهره بوده است.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس با بیان اینکه انتظار مردم از منطقه آزاد قشم بازگشت به رسالت اصلی خود است، گفت: منطقه آزاد قشم باید به سمت ایجاد زیرساخت های تجاری به ویژه صادرات و سرمایه گذاری خارجی حرکت کند.

عادل پیغامی مدیرعامل منطقه آزاد قشم نیز در این دیدار با اشاره به برنامه های این منطقه افزود: برنامه های ویژه ای برای توسعه زیرساخت های پزشکی انجام شده و برای ترغیب پزشکان و خدمت پزشکان متخصص پیش بینی های لازم انجام شده است.

وی ضمن اشاره به شناخت مردم جزیره افزود: کارهای بلند مدت نیازمند سرمایه گذاری کلان است و از منطقه آزاد به تنهایی بر نمی آید اما با توجه به ارتباطاتی که در سطح ملی وجود دارد سرمایه گذاری های لازم در این خصوص انجام خواهد شد تا مردم طعم خدمت مسئولین را بیشتر لمس کنند.

پیغامی ادامه داد: در حوزه آب، آموزش نیز برنامه های خوبی در دستور است که انتظار داریم سرمایه گذاران، خیرین و واقفین نیز در زمینه آب وارد میدان شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه