English

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عباس فرازی نیا:

امروز جنگ بین جهان اسلام و کفر جنگ خارجی و جنگ بین ایمان و نفاق یک جنگ داخلی است

مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی گفت: در جهاد تبیین حقایق زمان را باید بیان کنیم و امروز جنگ بین جهان اسلام و کفر جنگ خارجی و جنگ بین ایمان و نفاق یک جنگ داخلی است.

امروز جنگ بین جهان اسلام و کفر جنگ خارجی و جنگ بین ایمان و نفاق یک جنگ داخلی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عباس فرازی نیا مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی در هفتمین همایش «ولایت محور اتحاد امت اسلام» که در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان امروز به دنبال به انحراف کشاندن مسلمانان هستند و ما باید خود را در برابر جهل و خرافه‌پرستی تقویت کنیم، در این شرایط افزایش علم در قالب بهره‌مندی از منابع و متون معتبر اسلامی ضرورت دارد.

وی بیان داشت: حرف همه انبیا دو چیز بیشتر نبوده است و آن هم بندگی خدا و پرهیز از طاغوت بود اما تکمیل کننده این موارد در کلام پیامبر اکرم است که می‌فرمایند: هدف بعثت تکمیل مکارم اخلاق و تشکیل دانشگاه علم و تعلم و کسب فضیلت در طول عمر بشریت است.

مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی یادآور شد: اگر جامعه‌ای پیام انبیا را دریافت کرد به جامعه‌ای باایمان، باانگیزه و برخوردار از عمل صالح تبدیل خواهد شد.

وی در ادامه سخنانش اذعان داشت: استکبار همواره به دنبال ایجاد توطئه در جامعه اسلامی است تا مسلمانان نتوانند جامعه‌ای عاقل، باانگیزه، بالغ و در سایه آرامش را تجربه کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرازی نیا عنوان کرد: در جهاد تبیین، حقایق زمان را باید بیان کنیم و امروز جنگ بین جهان اسلام و کفر جنگ خارجی و جنگ بین ایمان و نفاق یک جنگ داخلی است.

وی ابراز داشت: جنگ استکبار و مستضعفان جهان امروز پررنگ‌تر از قبل است و باید همواره مقاومت خود را برابر استکبار محکم‌تر و استوارتر از قبل تقویت کنیم.

مدیر ارتباطات حوزوی آستان قدس رضوی ضمن بیان این‌که روحانیون باید مظهر آرامش دینی در جامعه باشند،اضافه کرد: استان هرمزگان یکی از نماد‌ها و جلوه‌های وحدت و همدلی است.

بیشتر بخوانید: 

برگزاری ششمین همایش ولایت محور اتحاد امت اسلام در هرمزگان

 

وی اذعان داشت: الگوی مناسب برای همه ما از دین‌داری و احسان به افراد حضرت علی (ع) است و قرار دادن چنین الگویی می‌تواند جامعه را به مسیر درست رهنمون کند.

فرازی نیا با اشاره به اینکه ولایت، محور اتحاد جامعه اسلامی است، افزود: برای تحقق تشکیل تمدن اسلامی باید چراغ ولایت و تبعیت از امام روشن باشد.

وی در پایان ابراز داشت: انقلاب کردن زحمت چندانی نداشت اما باید اذعان کرد که انقلابی ماندن زحمت بیشتری دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه