English

پارسا پروین؛

حفظ و صیانت از محیط زیست در پالایشگاه گاز سرخون به‌عنوان یک اصل مهم و ارزش سازمانی اجرا می‌شود

سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم گفت: شرکت پالایش گاز سرخون و قشم موفق به کسب دریافت گواهی‌نامه عدم آلایندگی در سال 1400 از سوی سازمان حفاظت زیست شد.

حفظ و صیانت از محیط زیست در پالایشگاه گاز سرخون به‌عنوان یک اصل مهم و ارزش سازمانی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، پارسا پروین سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم عنوان کرد: باتوجه به اقدامات زیست محیطی انجام شده و بررسی های به عمل آمده توسط سازمان حفاظت محیط زیست و با همت والای متخصصان و کارشناسان توانمند خود ، این شرکت گواهینامه عدم آلایندگی سال 1400 را دریافت کرد.

وی در ادامه افزود : امیدواریم شرکت پالایش گاز سرخون و قشم درسال گذشته با رعایت قوانین و الزامات زیست محیطی و ترویج توسعه و فرهنگ محیط زیست، با همت کارشناسان باتجربه و توانمند این شرکت بتوانیم به عنوان یکی از ارزش های سازمان در سطح جامعه گام های موثرتری برداریم.

پروین با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست و هوای پاک یک وظیفه همگانی محسوب میشود، تصریح کرد: شرکت پالایش گازسرخون و قشم از ابتدای تاسیس تاکنون به عنوان سازمان پیشرو در زمینه توجه و رعایت مسائل زیست محیطی فعال بوده و همواره افتخارات متعددی را در این حوزه کسب کرده است.

 

سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در خاتمه از زحمات و تلاش های شبانه روزی همه عزیزان در بخش های مختلف و به خصوص مجموعه ایمنی، بهداشت و محیط زیست به جهت اجرای قوانین و مقررات زیست محیطی و به دنبال آن نیز اخذ گواهینامه عدم آلایندگی در سال 1400، تقدیر و تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه