English

مجید سلحشور؛

جوانان سرمایه و پتانسیل های جامعه هستند

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب با بیان اینکه جوانان سرمایه و پتانسیل های خوب و ارزشمند جامعه هستند گفت: حوزه جوانان نیازمند توجه‌ جدی مسئولان به این حوزه است.

جوانان سرمایه و پتانسیل های جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجید سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور اعضا برگزار شد از جوانان به عنوان ظرفیت ها و پانسیل های جامعه یاد کرد و اظهارداشت: جوانان سرمایه و پتانسیل های بسیار خوب و ارزشمند جامعه هستند و نیازمند توجه جدی مسئولان به این حوزه است.

وی افزود: اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان بررسی و کاهش آسیب های اجتماعی، پیگیری وضعیت اشتغال و مشکلات جوانان است که به همین دلیل می بایست جهت گیری اصلی ستاد در این راستا باشد. 

معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان با همراهی و همکاری کلیه اعضای ستاد برنامه های یک ساله ستاد جوانان را تدوین و در جلسه بعدی ارائه کنند.

سلحشور در پایان عنوان کرد: هر دستگاه وظیفه اصلی و راهکارهای لازم در اجرا نمودن برنامه های ستاد ساماندهی امور جوانان را ارائه کند.

در پایان این نشست دبیر و سایر اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان برنامه ها و نظرات خود در رابطه با برنامه ریزی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه