English

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت:

جوانان با توجه به فضای عمومی دنیا مطالبات جدیدی دارند

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت با بیان اینکه جوانان با توجه به فضای عمومی دنیا مطالبات جدیدی دارند خاطرنشان کرد: با انجام برنامه‌ریزی مناسب از ظرفیت جوانان برای ساماندهی به مسائل اقتصادی و فرهنگی میتوان بهره مند شد.

جوانان با توجه به فضای عمومی دنیا مطالبات جدیدی دارند

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان رشت در نشست ساماندهی امور جوانان این شهرستان  با بیان اینکه نسل جوان سرمایه‌ بزرگی برای کشور است گفت: توجه به جوانان و ایجاد ارتباط با آنها نخستین اقدام برای حفظ و استفاده صحیح از این سرمایه عظیم اجتماعی است.

علی وارسته با بیان اینکه جوانان با توجه به فضای عمومی دنیا مطالبات جدیدی دارند خاطرنشان کرد : با انجام برنامه‌ریزی مناسب از ظرفیت جوانان برای ساماندهی به مسائل اقتصادی و فرهنگی میتوان بهره مند شد.

وی بر لزوم حمایت دستگاه‌ها از جوانان در عرصه‌های ورزشی، علمی و پژوهشی تأکید کرد و گفت: از همه ادارات و دستگاه ها میخواهیم با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور در زمینه رسیدگی به حوزه جوانان برنامه های خود را در امر توانمندسازی و اشتغال زایی به خصوص در زمینه کسب و کار خرد و کوچک ارائه دهند.

این مسوول با اشاره به اینکه خواسته‌ها و مطالبات جوانان از اولویت مهم است افزود: یکی از این دستگاه ها صندوق کار آفرینی و امید است که با حمایت از طرحها میتوان مشکلات جوانان را شناسایی کرده و به رفع موانع آن پرداخت.

وارسته با بیان اینکه تفکر جوانان زنده و پویا است گفت: باید به امور جوانان در زمینه‌ها و گروه‌های تخصصی توجه کرد و از ظرفیت آنان در عرصه‌های مختلف استفاده کنیم.

وی گفت: باید مواضع مسئولیت‌پذیری جوانان را تقویت کرد و برخی امور را به آنها سپرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه