English

تأکید نماینده ولی‌فقیه بر احداث دانشگاه علوم و فنون دریایی در هرمزگان

امام‌جمعه‌ی بندرعباس بر ایجاد دانشگاه علوم و فنون دریایی در هرمزگان تأکید کرد.

تأکید نماینده ولی‌فقیه بر احداث دانشگاه علوم و فنون دریایی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آئین تکریم و معارفه رئیس پیشین و جدید دانشگاه هرمزگان با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری و مسئولان و مدعوین استانی در سالن اجتماعات دانشگاه هرمزگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در  هرمزگان در این مراسم اظهار داشت: مراکز آموزش عالی بالأخص دانشگاه هرمزگان بر سه رکن آموزش، تعلیم و تربیت استوار است و یکی از مهم‌ترین مأموریت دانشگاه‌ها، شکوفایی علم و پژوهش به حساب می‌آید.

وی اذعان داشت: امروز مفتخریم که قلب اقتصاد کشور در قلب استان هرمزگان می‌تپد و همکارانمان ما هم‌راستا با این هدف، زحمات زیادی برای رشد و بالندگی کشور در دانشگاه هرمزگان کشیده‌اند.

حجت الاسلام و المسلیمن عبادی زاده بیان کرد: روزهای آغازین ایجاد این دانشگاه همه متحیر بودیم و با خود می‌گفتیم که آیا دانشگاه هرمزگان در آینده می‌تواند جایگاه علمی والایی را کسب کند که خوشبختانه امروز پاسخ خود را دریافت کرده‌ایم.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز ارتباط دانشگاه و صنعت امری مهم و ضروری است و باید دانشگاه با صنعت عجین شود و این موضوعات مهم زمینه‌ی رشد و شکوفایی در استان را فراهم خواهد کرد.

امام‌جمعه‌ بندرعباس اضافه کرد: دریا پایه و اساس توسعه اقتصادی در استان هرمزگان است و تقویت زمینه‌های تعامل میان دانشگاه و صنعت می‌تواند ظرفیت‌های عظیم را در دانشگاه هرمزگان متجلی کند.

 وی در پایان بر احداث دانشگاه علوم و فنون دریایی در هرمزگان تأکید کرد و افزود: این اقدام می‌تواند فرصت مناسب برای رشد و بالندگی کادرهای مجرب را فراهم سازد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه