English

اصغر مدنی؛

برنامه ریزی صحیح و همدلی کارکنان دو رکن اصلی افزایش تولید

معاون بهره برداری فولاد هرمزگان از کسب دو رکورد مهم ماهیانه تولید تختال و آهن اسفنجی در این شرکت خبر داد.

برنامه ریزی صحیح و همدلی کارکنان دو رکن اصلی افزایش تولید

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اصغر مدنی معاون بهره برداری فولاد هرمزگان از کسب دو رکورد مهم ماهیانه تولید تختال و آهن اسفنجی در این شرکت خبر داد و رکوردهای قبلی در ناحیه فولادسازی را ۱۴۷۵۰۱تن در آذر ماه گذشته و رکورد قبلی در ناحیه احیا مستقیم را ۱۶۳۵۲۳تن در اردیبهشت ماه قبل بیان کرد.

وی با ابراز خرسندی از کسب رکوردهای حاصله تحقق این رکوردها را در درجه اول حاصل یکپارچگی، همدلی تلاش و عزم کارکنان با انگیزه فولاد هرمزگان و در وهله بعد برنامه ریزی صحیح برای افزایش تولید از ابتدای سال دانست.

معاون بهره برداری فولاد هرمزگان در تشریح کسب رکوردهای اخیر گفت: فولاد هرمزگان علیرغم مشکلات تامین انرژی به عنوان یک شرکت صنعتی مادر، باتوجه به وظیفه ای که در تامین تختال شرکت های نوردکار در راستای افزایش تولید در صنعت کشور دارد، همواره با تمام توان مصمم بر تولید با تمام ظرفیت اسمی خود است.

وی با بیان اینکه اما تولید بالاتر از ظرفیت اسمی یک برنامه ریزی صحیح و فنی در تمام سطوح شرکت را می طلبد تا همه واحدها در انجام وظایف محوله کوچکترین نقصی نداشته باشند اظهارداشت: خوشبختانه با مدیریت مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، نواقص و موانع تولید در همه قسمت ها به حداقل رسیده و با برنامه دقیقی که از ابتدای سال انجام شد توانستیم در هر دو ناحیه فولادسازی و احیا مستقیم بالاتر از ظرفیت اسمی تولید داشته باشیم.

مدنی در ادامه با تشریح دلایل فنی کسب رکورد در ناحیه فولاد سازی گفت: کاهش توقفات اضطراری و کاهش پاور آن کوره های قوس الکتریک، افزایش سرعت ریخته گری، استفاده بهینه از زمان ها برای تولید و آماده به کاری تجهیزات، ماده اولیه با کیفیت و همچنین پشتیبانی و حمل و نقل به موقع و سریع از دلایل فنی کسب این رکورد می باشد که برای تحقق هر یک کارهای کارشناسی فراوانی انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به کسب رکورد ۱۶۵۱۰۱تن تولید اسفنجی در واحد احیا مستقیم به عنوان محصول میانی فولاد هرمزگان گفت: با توجه به رکورد قبلی ما در احیا مستقیم تولید ۱۶۳۰۲۳تن آهن اسفنجی بود همکاران ما عزم خود را برای بهبود این رکورد و تولید بیشتر کردند. 

معاون بهره برداری فولاد هرمزگان در تشریح دلایل فنی کسب این رکورد گفت: در ناحیه احیا مستقیم نیز استفاده کردن از زمان با روش افزایش ریت، سرعت تولید و آماده به کار تجهیزات، نقش اساسی در کسب رکورد و افزایش تولید داشته است.

وی در ادامه گفت: با افزایش تولید در ناحیه احیا مستقیم بیشتر نیاز ما به آهن اسفنجی مرتفع گردید و مقدار کمتری از بیرون شرکت خریداری کردیم که دو مزیت مهم در پی داشت، در مرحله نخست با توجه به کیفیت بالای اسفنجی تولیدی در فولاد هرمزگان کیفیت محصول نهایی نیز تضمین خواهد شد و افزایش تولید اسفنجی شرکت در کاهش قیمت تمام شده و افزایش سودآوری نقشی اساسی دارد.

وی در پایان کسب این موفقیت را به همه کارکنان و ذینفعان فولاد هرمزگان تبریک گفت و اظهار داشت: با برنامه ریزی صورت گرفته در صورت تامین انرژی حفظ این میزان تولید و افزایش آن ادامه خواهد داشت‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه