English

با برگزاری رویداد «علم داده»؛

گام بلند فولاد هرمزگان در تحول دیجیتال

دبیر اجرایی رویداد «علم داده» گفت: هوشمند‌سازی در صنعت فولاد مقوله‌ای است که شرکت‌های بزرگ فولادی در دنیا به آن ورود پیدا کرده‌اند.

گام بلند فولاد هرمزگان در تحول دیجیتال

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «شاهین زارع» دبیر اجرایی رویداد علم داده، در حاشیه برگزاری این رویداد و در جمع خبرنگاران گفت: آشنایی پژوهشگران و شرکت‌های دانش‌بنیان با مضمون علوم داده، طرح مباحث جدید و آشنایی رهبران و مدیران شرکت فولاد هرمزگان با مباحث علوم داده و هوشمندسازی، آشنایی مدیران شرکت‌های بزرگ صنعتی در منطقه جنوب کشور با این مباحث، طرح نیازهای این حوزه در آینده و جهت‌دهی به شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌های سطح استان برای ورود به حوزه علوم داده از جمله اهداف این رویداد است.

وی ادامه داد: هوشمند‌سازی در صنعت فولاد مقوله‌ای است که شرکت‌های بزرگ فولادی در دنیا به آن ورود پیدا کرده‌اند و دستاوردهای خوبی از آن را در بهبود خدمات، کسب‌وکار، بهره‌وری تولید، کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان را کسب کرده‌اند. در همین راستا فولاد هرمزگان نیز به دنبال آن است تا با برنامه‌ریزی مناسب در این مسیر قدم گذاشته تا به این اهداف دست یابد.

زارع در پاسخ به این سؤال که چه کسانی در این رویداد شرکت خواهند کرد گفت: مشارکت‌کنندگان در این رویداد، دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز پژوهشی، گروه‌های خلاق دانشجویی، نخبگان صنعتی هستند.

مدیر متالورژی و طراحی و توسعه محصولات فولاد هرمزگان درباره نحوه برگزاری این رویداد گفت: مشارکت در رویداد علم داده به دو صورت حضوری و مجاری برای علاقه‌مندان در نظر گرفته شده ضمن اینکه در جریان برگزاری این رویداد نیز برپایی کارگاه‌ها و اجرای مسابقه نیز پیش‌بینی شده است.

دبیر اجرایی رویداد علم داده درباره حمایت فولاد هرمزگان از طرح‌های برتر گفت: این شرکت در نظر دارد تا از طرح‌های برتر تقدیر به عمل آورد و چنانچه طرح‌های مذکور در مسیر حرکت هوشمندسازی شرکت باشند قطعاً مورد حمایت‌های بعدی نیز قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه