English

علی رحمتی:

۴۹ هزار و ۷۶۱ دستگاه وسایل نقلیه از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۴۹ هزار و ۷۶۱ دستگاه وسائط نقلیه از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند.

۴۹ هزار و ۷۶۱ دستگاه وسایل نقلیه از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کردند

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، علی رحمتی ، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: طی ۶ ماهه نخست سالجاری ۷۹۸ هزار و ۳۸۰ نفر مسافر از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

او با بیان اینکه ورود مسافر خارجی ۲۴ درصد افزایش یافته است گفت: در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۶۷۷ هزار و ۵۰۸ نفر تردد مسافر انجام شده بود در مجموع ورود و خروج ۱۸ درصد افزایش را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: از این میزان مسافر ۱۶۰ هزار و ۳۶۸ نفر با وسائط نقلیه اعم اتوبوس، مینی بوس و سواری و ۶۳۸ هزار و ۱۲ نفر نیز با پای پیاده تردد کرده اند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تردد ۴۹ هزارو ۷۶۱ دستگاه انواع وسائط نقلیه در ۶ ماه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار را عنوان کرد و گفت: تردد اتوبوس از این پایانه ۸۰ درصد افزایش یافته است.

رحمتی با اشاره به اینکه در آستانه پیاده روی باشکوه اربعین حسینی قرار گرفته ایم تصریح کرد: نمازخانه بزرگ اهل بیت (ع) پایانه مرزی بیله سوار آماده پذیرائی و استقبال از زائران اتباع حوزه قفقاز، روسیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه