English

معاون امور صنایع سازمان صمت مرکزی:

احیای ۷۰ واحد صنعتی در استان مرکزی هدفگذاری شده است

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: احیای ۷۰ واحد صنعتی راکد خارج از محدوده شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در سال جاری هدفگذاری شده است.

احیای ۷۰ واحد صنعتی در استان مرکزی هدفگذاری شده است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «عادل لهراسبی» روز یکشنبه در گفت و گویی بیان کرد: سال گذشته ۳۵۳ واحد صنعتی راکد خارج از محدوده شهرک‌ها و نواحی صنعتی شناسایی شد که ۶۰ واحد از این تعداد قابلیت احیا داشت.

وی عنوان کرد: ۱۷ واحد صنعتی نیز اعلام راکد بودن داشتند و در فهرست صنایع دارای قابلیت احیا قرار گرفت.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ادامه داد: مجموع واحدهای صنعتی احیا شده خارج از محدوده شهرک‌های صنعتی در سال گذشته ۷۷ واحد بود.

لهراسبی عنوان کرد: احیای این تعداد صنایع راکد زمینه اشتغال ۷۴۶ نفر را فراهم کرد و ۴۲ میلیارد ریال سرمایه برای این مهم صرف شد.

وی در خصوص عمده مشکلات صنایع راکد احیا شده در سال گذشته، اظهار کرد: ۶۵ درصد مشکلات صنایع مربوط به کمبود نقدینگی، اختلاف شرکا و بدهی بانکی بود.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: طبق برنامه ابلاغی وزارتخانه، احیای ۷۰ واحد صنعتی راکد در سال جاری تعیین شده که در برنامه استان قرار گرفته است.

لهراسبی افزود: نظارت و بررسی وضعیت صنایع در دستور کار قرار دارد و به صورت مستمر انجام می‌شود که واحدهای راکد جدید شناسایی و در صورت امکان احیا شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه