English

استفاده از موشک‌های نقطه زن، نشان از قدرت برتر نظامی ایران است

استفاده از موشک‌های نقطه زن، نشان از قدرت برتر نظامی ایران است.

استفاده از موشک‌های نقطه زن، نشان از قدرت برتر نظامی ایران است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، «ولی‌اله بیاتی» روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، تجاوز به خاک ایران بود و جواب ایران به این تجاوز، با استفاده از موشک‌های نقطه زن، نشان از قدرت برتر نظامی ایران است.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا، گنبد آهنی را طراحی و ساخت و ادعا داشتند که هیچ پرنده‌ای نمی‌تواند از آن عبور کند اما در موشک باران اسرائیل توسط سپاه پاسداران، مشخص شد این استحکامات تار عنکبوتی بیش نیست.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: موشک و پهبادهای ایران با برنامه‌ریزی دقیق به اهداف از پیش تعیین شده در خاک اسرائیل اصابت کرد و نشان داد، این رژیم، شکست پذیر و متزلزل است و دیگر در دنیا حرفی برای گفتن ندارد.

وی با اشاره به وعده مقام معظم رهبری در جواب به اقدام اسرائیل ادامه داد: قبل از پاسخ ایران به اسرائیل، برخی افراد استدال داشتند که ایران، قدرت نظامی لازم برای زدن اهداف در اسرائیل را ندارد و آمریکا نسبت به حمله ایران، مقابله به مثل خواهد کرد اما همگان دیدم که در این نبرد، آمریکا عقب نشینی کرد و اسرائیل را تنها گذاشت.

بیاتی افزود: اقدام اخیر به اعتبار جهانی ایران افزود و کشورهای کوچک و حوزه خلیج فارس هم فهمیدند که جرات ندارند درباره تنب‌های کوچک و بزرگ ایران، ادعای مالکیت داشته باشند.

وی بیان کرد: اقدام ایران در عملیات وعده صادق، قدرت بازدارندگی را به ارمغان آورد و دشمنان دیگر شهامت حمله به ایران را نخواهند داشت.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: پاسخ مشروع ایران علیه رژیم غاصب اسرائیل نشان داد در هرکجای دنیا به منافع ایران تعدی شود، ایران اسلامی با قدرت به آن پاسخ دندان شکن می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه