English

ولایت فقیه ستون فقرات و عامل وحدت در نظام جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه اسرائیل غاصب که با موجی از حمایت‌های آحاد ملت ایران و سایر آزادیخواهان جهان همراه بود، هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را درهم شکست.

ولایت فقیه ستون فقرات و عامل وحدت در نظام جمهوری اسلامی ایران است
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی روز دوشنبه در جمع کارکنان و اعضای تشکل‌های بسیج دانشجویی دانشگاه اراک، افزود: انتقام سخت سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی وعده صادق بود که قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این اقدام بزرگ، چندین لایه امنیتی رژیم صهیونیستی را که از حمایت ابرقدرت‌های جهان برخوردار است را درهم شکست و صدمات جبران‌ناپذیری به مراکز راداری و استقرار تسلیحات نظامی به خصوص محل استقرار هواپیماهای اف ۳۵ صهیونسیت‌ها وارد کرد.

امام جمعه اراک انتقام سخت سپاه پاسداران از رژیم صهیونیستی را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: در جنگ جهانی دوم که متفقین کشور ما را اشغال کرده بودند حتی یک تیر از سوی ارتش ایران به اشغالگران شلیک نشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: کشور ایران حداقل در ۳۰۰ سال گذشته نیروهای مسلحی به قدرتمندی دلاورمردان سپاه پاسداران، ارتش و فراجا به خود ندیده و اینها همه الطاف خداوند است که به ما ارزانی داشته و باید شکرگزار باشیم.

وی، ولایت فقیه را ستون فقرات و عامل وحدت در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: پشتیبانی و حمایت از رهبر معظم انقلاب و پیروی از منویات ایشان رمز حفاظت از ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، که آحاد جامعه باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی دانشجویان را پایه‌های تحول و امید کشور دانست و گفت: آینده درخشان ایران اسلامی در گرو نقش آفرینی این قشر است.

وی با بیان اینکه انگیزه‌های دینی و انقلابی برای رشد و توسعه کشور باید تقویت شود، ادامه داد: تربیت نیروی انسانی توانمند، کادرسازی حکیمانه برای کشور و مهارت آموزی از مهمترین نیازهای کشور است که نقش دانشگاه‌ها در تامین آنها بیشتر از دیگر بخش‌ها است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه