English

تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک از حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کردند.

تقدیر نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی و فرزاد مخلص‌الائمه در این پیام آورده‌اند: درود خدا بر شما مردم ولایتمدار و مومن استان امامین انقلاب که بار دیگر هم نوا با دیگر مردم ایران اسلامی و سایر آزادیخواهان جهان به صحنه آمدید و با حضور پرشور خود ضمن لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و در راستای پیروی از منویات داهیانه مقام معظم رهبری، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام و برگ زرین دیگری را در تاریخ سراسر افتخار سرزمین آفتاب، رقم زدید.

در ادامه این پیام آمده است: مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی خاصه مردم ولایتمدار سرزمین آفتاب، روز بزرگ قدس را به عرصه زیبا و باشکوهی از اتحاد، بصیرت و دشمن شناسی مسلمانان و صحنه خشم و خروش عظیم اراده‌ها علیه تجاوز و تعدی اشغالگران صهیونیستی و اعلان حمایت جهانی از فلسطین قهرمان تبدیل کردند و جلوه‌ای از اتحاد ناگسستنی را در مقابل چشمان جهانیان به ظهور رساندند، و با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، با قدرتی فراتر از موشک‌ها بر پیکره فرسوده رژیم صهیونیستی فرود آمدند.

در این پیام آمده است: اگر چه مردم زمان شناس و بصیر استان مرکزی همواره در تمامی رویدادهای فرهنگی و سیاسی حضور گسترده و پرشور داشته‌اند، اما شهادت فرزندان ملت در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه به دست رژیم رو به زوال صهیونیستی باعث شد که با انگیزه‌ای مضاعف در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند که این مهم نشان از پشتوانه محکم و استوار مردمی نظام اسلامی دارد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: اینجانبان از حضور پرشور آحاد مردم شریف و ولایتمدار سراسر استان مرکزی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، تقدیر و تشکر نموده، عزت و پایندگی روز افزون اسلام و مسلمانان و پیروزی نهایی مردم سرزمین قدس شریف را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نمائیم. بی شک این حضور و این حماسه، در درگاه الهی سبب برکت و عزت اسلام و مسلمین خواهد شد و به فضل الهی دیر نخواهد بود که شر این جلسومه فساد از سر ملت فلسطین و جهان اسلام کم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه