English

استاندار مرکزی:

رژیم صهیونیستی شر مطلق است و بدتر از آن وجود ندارد

استاندار مرکزی گفت: رژیم صهیونیستی شر مطلق است و بدتر از آن وجود ندارد.

رژیم صهیونیستی شر مطلق است و بدتر از آن وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، فرزاد مخلص‌الائمه روز جمعه در جمع راهپیمایان اراک در همبستگی با مردم مظلوم فلسطین در گفت و گویی افزود: امروز شاهد یکی از حلقه‌های تعیین کننده جریان تقابلی حق و باطل در دنیا هستیم.

وی با اشاره به سخن امام موسی صدر، درباره رژیم اسرائیل، ادامه داد: این رژیم شر مطلق است و بدتر از آن وجود ندارد.

استاندار مرکزی ادامه داد: این تقابل بین ملت مظلوم، شجاع، قهرمان و مقاوم فلسطین با جریان به ظاهر پر قدرت و استکباری اسرائیل است که تقابل با شر مطلق است.

مخلص‌الائمه افزود: این حضور و راهپیمایی در جای جای جهان با مشارکت و همراهی آزادگان در اعلام همبستگی با ملت مقاوم، شجاع و دلیر فلسطین است.

استاندار مرکزی گفت: فلسطین پاره تن اسلام و راهیپمایی روز جهانی قدس یکی از اجزای مهم نبرد جهانی جبهه اهل حق و آزادگان با جبهه شر به ویژه شرمطلق اسراییل کودک کش است.

مخلص‌الائمه افزود: امروز حضور پرشور مردم درسراسر جهان اسلام پیش بینی شده و نشان می‌دهد همه آزادگان جهان وظیفه خود را در این نبرد آخر زمانی به درستی تشخیص داده و به میدان آمدند.

وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی اسراییلی به عنوان رژیمی مجهول، نامشروع و خون آشام در سال 1967 ارتش‌های قدرتمند عربی را از پای درآورد اما اکنون به دست فرزندان انقلاب اسلامی در سراسر جهان، طعم ذلت را می‌چشد و در اوج حقارت و فروپاشی قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه