English

بی آبرویی مدعیان حقوق بشر به جهانیان اثبات شد

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بی آبرویی مدعیان حقوق بشر به جهانیان اثبات شد.

بی آبرویی مدعیان حقوق بشر به جهانیان اثبات شد
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، حجت الاسلام محمد سبزی روز جمعه در جمع راهپیمایی کنندگان روز جهانی قدس در ساوه با اشاره به اینکه نژاد پرستی صهیونیست‌ها، قساوت قلب نسبت به دیگر اقوام و سرکش و طغیانگری نسبت به احکام الهی سه دلیل قرآنی برای مقابله با رژیم صهیونیستی است اظهار کرد: به دلیل شکست های مفتضحانه رژیم صهیونیستی برابر مقاومت مردم غزه، روز جهانی قدس امسال متفاوت تر از سال های قبل است.

وی اضافه کرد: در طول ۷۵ سال حیات نامشروع رژیم صهیونیستی مردم غزه توانستند امسال با مقاومت و ایستادگی خود برای اولین بار شکست هایی بزرگی را برای این رژیم تحمیل کنند که پیروزی در عملیات طوفان الاقصی، ناکامی رژیم اشغالگر در شکست گروه های حماس و حزب الله از جمله شکست ها است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: طوفان الاقصی زمانی به وقوع پیوست که رژیم صهیونیستی در سایه دیوار آهنین خود پنهان شده بود اما این ابهت پوشالی با این عملیات غرور آفرین به گونه ای از هم پاشید که آبرویی برای آن نماند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی برای جبران این شکست برنامه هایی همچون حذف گروه حماس را دنبال می کرد افزود: علی رغم به شهادت رسیدن بیش از ۳۵ هزار نفر از مردم غزه اما گروه حماس و حزب الله همچنان با اقتدار برابر جنایت های رژیم صهیونیستی ایستاده و هر روز قوی تر از گذشته می شود.

حجت الاسلام سبزی همچنین با اشاره به اینکه کشورهای غربی و آمریکا سال گذشته بخاطر فوت یک خانم در ایران تمام توان رسانه ای و سیاسی خود را برای مقابله با جمهوری اسلامی بکار بستند یادآور شد: اما این کشورها امسال در برابر شهادت ۱۵ هزار کودک معصوم غزه ای نه تنها سکوت کرده اند بلکه در قبال بیش از ۴۰۰ قطعنامه علیه اسراییل سکوت کرده اند که این نگاه دوگانه تنها بی آبرویی این مدعیان دروغین حقوق بشر را به جهانیان اثبات کرده است.

وی، استقامت را رمز پیروزی مسلمانان اعلام کرده و گفت: امروز در سایه وحدت جبهه مقاومت به برکت خون شهیدان سرافراز همچون حاج قاسم سلیمانی، همدانی و زاهدی رژیم صهیونیستی را در باتلاق گیر انداخته و به جهانیان ثابت کرد که موشک پرانی به کنسولگری ایران را نشان از حقارت این رژیم است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مقاومت نشان داد که قدرت ایمان بالاتر از بمب ها بوده و اراده مردم در دنیا پیروز است افزود: همچنین مردم مظلوم غزه با ایستادگی خود توانستند اسلام را به دنیا معرفی کنند.

وی گفت: این ایستادگی و مقاوت وجدان های بیدار علیه استکبار و صهیونیست و باطل را بیدار کرده و باعث رسوایی سردمداران کشورهای اسلامی شد که با وجود جنایت های رژیم صهیونیستی علیه بشریت کماکان با آن ارتباط اقتصادی و سیاسی دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه