English

خودکفایی ۲۷۰ خانواده مددجوی ساوه‌ ی

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ساوه گفت: ۲۷۰ خانواده مددجویی این شهرستان در سال گذشته با حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) خودکفا شدند.

خودکفایی ۲۷۰ خانواده مددجوی ساوه‌ ی
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، حسین ذبیحی روز یکشنبه در گفت و گویی با بیان اینکه این نهاد حمایتی در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان طی سال گذشته ۵۸۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد، اظهار کرد: این میزان وام اشتغال در قالب ۴۴۹ پرونده به صورت کارآفرینی به مددجویان و کاریابی به کارآفرینان واجد شرایط پرداخت شد.

وی اضافه کرد: با استفاده از این تسهیلات برای بیش از ۶۵۰ مددجو به صورت کاریابی در فرصت‌های شغلی ایجاد شده از سوی کارآفرینان و کارآفرینی مستقیم مدجویان شغل ایجاد شده است.

ذبیحی یادآور شد: این مددجویان حداقل تا ۱۸ ماه زیر نظر کارشناسان اشتغال این کمیته به فعالیت خود ادامه می‌دهند تا در مسیر ایجاد کسب و کار پایدار قرار بگیرند و پس از آن در صورت موفقیت در حرفه به مرحله خودکفایی می‌رسند.

وی گفت: هرکدام از مددجویانی که در این مسیر به مرحله خودکفایی نرسند همچنان زیر پوشش خدمات کمیته امداد خواهند ماند و در ادامه مسیر از حمایت های اشتغال و معیشت برخوردار خواهند بود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ساوه اظهار کرد: همچنین سال گذشته برای ۳۰۰ مددجوی تحت پوشش، دوره‌های آموزشی اشتغال و کارآفرین محور برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه