English

برگزاری نشست تبیین برنامه های حوزه اشتغال سال ۱۴۰۱ در گیلان

همایش یک روزه تبیین برنامه ها و رویکردهای اشتغال کمیته امداد در سال 1401 با حضور مرتضی فیروزآبادی "معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)" در استان گیلان برگزار شد.

برگزاری نشست تبیین برنامه های حوزه اشتغال سال 1401 در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، مرتضی فیروزآبادی "معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)" در این نشست با بیان اینکه یکی از رسالت های محوری کمیته امداد طی سال های اخیر توانمندسازی مددجویان می باشد، گفت: توانمندسازی مشتمل بر اقدامات متعددی است که اصل اساسی مدنظر کمیته امداد درآمد با ثبات می باشد.

 فیروزآبادی تحقق این هدف را بسیار مهم عنوان و تصریح کرد: می بایست تمام ارکان مجموعه در کنارهم قرار گرفته تا بتوانیم این هدف را که از منویات مقام معظم رهبری می باشد جامه عمل بپوشانیم.

وی در ادامه با اشاره به نقاط قوت عملکرد کمیته امداد در حوزه اشتغال، اظهار کرد: راهبری شغلی و ایجاد شبکه ای از مشاغل، رویکرد درست، قابل دفاع و تقدیر است.

اشتغال و پسماند در گیلان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)، سوق دادن فعالیت های اشتغال به سمت مردمی کردن و برونسپاری را از دیگر نقاط قوت عملکرد کمیته امداد دانست و اضافه کرد: استفاده از ظرفیت جهادگران، کانون های کارآفرینی، مراکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی و مجموعه هایی از این قبیل باعث کارآمدتر شدن امور خواهد شد.

اشتغال و پسماند در گیلان

 فیروزآبادی، ادامه داد: نگاه زنجیره ای به اشتغال ضمن اینکه باعث گسترش مقیاس فعالیت می شود، باعث احیا و بومی سازی صنایع نیز خواهد شد.

وی، مدل خودکفایی وایجاد اشتغال در کمیته امداد را یک مدل بسیار مطلوب دانست و گفت: مشاوره شغلی، استعداد سنجی، هدایت تا ایجاد فرصت شغلی، نظارت و پشتیبانی یک مدل قابل اتکاء در حوزه ایجاد اشتغال پایدار است که توأم با سرمایه انسانی با تجربه بالا موجب موفقیت در این عرصه شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به رویکردهای این معاونت در سال 1401، تصریح کرد: توجه به زنجیره صنایع، مهارت آموزی، اهمیت کیفیت مشاغل و اولویت بر اشتغال فرزندان مددجو از رویکردهای معاونت اشتغال و خودکفایی در سال 1401 خواهد بود.

اشتغال و پسماند در گیلان

هدف گذاری 22 هزار فرصت شغلی برای سال جاری در گیلان

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در این همایش، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه اشتغال کمیته امداد گیلان، گفت: کمیته امداد استان گیلان با تمام توان خود این وعده را می دهد که اعتبار سال جاری را به بهترین شیوه جذب خواهد کرد.

اهرابی، با بیان اینکه در سال گذشته 11 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد شد، افزود: برای این تعداد فرصت شغلی اعتباری بالغ بر 390 میلیارد تومان تخصیص داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، در هدف گذاری 22 هزار فرصت شغلی برای سال جاری خبر داد و عنوان کرد: بدین منظور 1200 میلیارد تومان اعتبار در سال 1401 اختصاص داده شده است.

اشتغال و پسماند در گیلان

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه